آزمون جامع دکتری به ‌صورت طرح تعاون در واحد یزد برگزار شد

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور طبق مصوبه دانشگاه آزاد اسلامی، آزمون جامع دکتری در واحد یزد به‌صورت طرح تعاون برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، سید علی المدرسی در حاشیه برگزاری آزمون جامع دکتری به صورت طرح تعاون گفت: آزمون جامع دکتری با نظارت کامل و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در نوبت صبح و بعدازظهر و در واحد یزد برگزار شد.

وی گفت: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور طبق تصمیمات اخذ شده دانشگاه آزاد اسلامی برای کاهش تردد بین‌شهری به‌منظور حفظ سلامتی دانشجویان، برگزاری آزمون جامع دکتری در واحد یزد به‌صورت طرح تعاون برگزار شد.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد افزود: تمامی مقاطع دانشجویان واحدهای دیگر با حضور در دانشگاه محل سکونت خود در امتحانات شرکت کرده که  دانشگاه مبدا سوالات را به مخزن دانشگاه مقصد طرح تعاون ارسال کرد و در روز امتحان در اختیار دانشجویان متقاضی طرح تعاون که قبلاً در سامانه طرح تعاون ثبت‌نام کرده‌اند، قرار می‌گیرد.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد خاطرنشان کرد: در آزمون جامع دکتری واحد یزد در راستای طرح تعاون برگزار و  با توجه به حضور دانشجویان طرح تعاون واحدهای دیگر این آزمون با حضور دانشجویان دکتری در واحد یزد انجام شد.

این مسئول دانشگاهی در پایان بیان‌ کرد: با توجه به وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا در کشور، به‌منظور حفظ سلامت دانشجویان و کاهش دغدغه‌های خانواده آنان و با توجه به شرایط و آماده‌سازی بستر مناسب برای برگزاری کلاس‌های درس و امتحانات پایان ترم به‌صورت مجازی و مطلوب،  به دانشجویان این واحد دانشگاهی خدمات ارائه کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103654

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =