آموزش خبرنگاری به دانشجویان در دفاتر استانی ایسکانیوز

معاون آموزش خبرگزاری ایسکانیوز گفت: آموزش خبرنگاری به دانشجویان عضو باشگاه در مرکز آموزش خبرگزاری ایسکانیوز در دفاتر استانی این خبرگزاری برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مصطفی مسلمی، در نشست با مسئولان و اعضای کانون‌ها، تشکل‌های دانشجویی و فعالان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز گفت: به‌زودی شاهد افتتاح دفاتر استانی ایسکانیوز خواهیم بود و باید بلافاصله جلسات به صورت فشرده و در شرایط ویژه برگزار شود.

معاون آموزش خبرگزاری ایسکانیوز افزود: آموزش دانشجویان عضو باشگاه در مرکز آموزش خبرگزاری برنامه‌ریزی شده است و تدریس دوره‌ها به صورت مجازی خواهد بود. باید توانمندسازی در حوزه خبر در اولویت باشد و مطالبه‌گری از مسئولان استانی و دانشگاهی سرلوحه‌ کار دانشجویان خبرنگار باشد.

مسلمی خاطرنشان کرد: با هماهنگی معاونت فرهنگی دوره‌های کارآموزی و کارورزی با هدف افزایش مهارت‌های شخصی و کاری برگزار و گواهینامه صادر می‌شود.

 مریم زیبایی نژاد، معاون فرهنگی و دانشجویی واحد شیراز از حضور فعال کانون‌ها در برنامه‌های گوناگون و کسب مقام‌های برتر در برنامه‌های ارائه شده توسط سازمان مرکزی سخن گفت و بیان کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس رتبه‌های برتر در کرسی‌های آزاداندیشی را کسب کردند و همچنین حضور فعالی در جشنواره حماسه تا حماسه و کسب رتبه برتر در صنایع خلاق داشتند.

مهرداد کوکبی معاون فضای مجازی و شبکه‌سازی ایسکانیوز با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه  آزاد اسلامی باید در خط اول مطالبه‌گری کشور باشند، گفت: توجه ویژه به رسانه، مدیریت فضای مجازی ، مطالبه گری، شبکه سازی و کادر سازی با استفاده از بهترین ظرفیت ها و علاقه مندی در اولویت کاری باشد. دانشجویان دانشگاه  آزاد اسلامی باید در خط اول مطالبه گری در کشور باشند.

 کوکبی ادامه داد: فعالیت‌های دانشگاه و دانشجویان باید دیده شود و این وظیفه دانشجویان عضو باشگاه ایسکانیوز است؛ همچنین مطالبه‌گری و انعکاس هر رویداد باید مستندات داشته باشد و در چارچوب خاص خود باشد.

آموزش خبرنگاری به دانشجویان در دفاتر استانی ایسکانیوز

آموزش خبرنگاری به دانشجویان در دفاتر استانی ایسکانیوز

انتهای پیام/

کد خبر: 1103658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =