تداوم طرح بینش مطهر در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌ جنوبی

استاد ملی طرح بینش مطهر و رئیس مرکز جذب و امور هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان خراسان‌جنوبی در نشست دانش‌افزایی اساتید بینش مطهر خراسان‌ جنوبی سخنرانی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محمدصالح هاشمی‌ گلپایگانی استاد ملی طرح بینش مطهر و رئیس مرکز جذب و امور هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان خراسان‌ جنوبی علاوه بر دیدار با آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بیرجند در نشست دانش‌افزایی اساتید بینش مطهر خراسان‌ جنوبی سخنرانی کرد.

تدریس در کارگاه آموزشی تربیت استاد در جمع بینش‌پژوهان برتر خراسان‌جنوبی نیز از دیگر برنامه‌های سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی در بیرجند بود.

سیدحسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی در مراسم پایانی این کارگاه آموزشی که به همت دبیرخانه بینش مطهر در استان خراسان‌جنوبی برگزار شد با قدردانی از حضور هاشمی‌گلپایگانی در دانشگاه آزاد اسلامی این استان از فعالان بینش مطهر خراسان‌جنوبی و مسئولان برگزاری کارگاه و دبیرخانه بینش مطهر استان قدردانی کرد.

وی گفت: این‌گونه برنامه‌های ارزشمند بر رونق و محتوایی مسائل فرهنگی و معنوی استان تأثیر بسیار خوبی می‌گذارد.

محمدامین کریمی مسئول دبیرخانه بینش مطهر خراسان‌جنوبی نیز در این مراسم بابیان گزارشی از روند اقدامات انجام‌شده از هاشمی‌گلپایگانی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی قدردانی کرد.

در پایان این کارگاه با اهدای لوح و هدیه از فعالان و خادمان طرح ملی بینش مطهر در استان قدردانی شد.

رئیس مرکز جذب و امور هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه ویژه‌ای پای صحبت استادان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان‌جنوبی نشست.

در این جلسه که به‌صورت مجازی و حضوری برگزار شد، اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و استان به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادها خود پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103680

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =