تعامل ایسکانیوز با دانشجویان فرصتی برای حل مشکلات آنها است

معاون شبکه سازی و فضای مجازی خبرگزاری ایسکانیوز گفت: معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد تعامل دانشگاه و دانشجویان با ایسکانیوز را فرصتی مناسب برای حل مشکلات دانشجویان دانست

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، علی‌اکبر حسین‌رضا معاون فرهنگی و دانشجویی واحد نجف آباد در دیدار با معاون شبکه سازی و فضای مجازی ایسکانیوز با اشاره به اینکه دانشجویان برای انجام فعالیت های فرهنگی دانشگاه با مشکلات و موانع بسیاری رو به رو هستند، اظهارکرد: باید بتوانیم مشکلات دانشجویان را در زمینه های مختلف برطرف کنیم تا با خیال راحت و بدون دغدغه های فعلی به فعالیت های خود ادامه دهند. 

وی ادامه داد: با اینکه کرونا شرایط بسیار سختی را برای دانشگاه و دانشجویان به وجود آورده است؛ اما خوشبختانه ارتباط دانشجویان و فعالان فرهنگی با دانشگاه به صورت مجازی و به کمک رسانه حفظ شده است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد تعامل دانشگاه و دانشجویان با ایسکانیوز را فرصتی مناسب دانست و خاطر نشان کرد: این تعامل خود باعث برکت است و تا جایی که بتوانیم با دانشجویان همکاری کرده، مشکلات و موانع پیش رویشان را برطرف کرده و از آنها حمایت می‌کنیم.

علی صادقچه معاون شبکه‌سازی و فضای مجازی ایسکانیوز با اشاره به اینکه اهمیت فضای مجازی به‌ویژه در دوران کرونا در دانشگاه آزاد بسیار حائز اهمیت است و برای فعالیت در زمینه رسانه و دستیابی به آرمان ها یا باید اولین باشیم یا بهترین، بیان کرد: با توجه به اینکه اولین ها در زمینه رسانه، رسانه های غربی هستند، بهتر است که ما برای پیشرفت و دستیابی به آرمان ها سعی کنیم بهترین باشیم. 

صادقچه گفت: رسانه با مشکلات و آفت های بسیاری رو به روست که یکی از آنها بیماری کارمند بودن برخی اعضای رسانه است به طوری که دغدغه جامعه و فعالیت رسانه را ندارند و انرژی لازم را برای آن نمی‌گذارند. 

وی خاطرنشان کرد: ایسکانیوز در تلاش است با استفاده از ظرفیت عظیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد و توانایی دانشجویان دغدغه‌مند، پیشرفت های بسیاری را رقم زده و به اهداف مورد نظر که همان بهترین بودن است، دست یابد. 

معاون شبکه سازی و فضای مجازی خبرگزاری ایسکانیوز بیان کرد: ما در دانش رسانه عقب نیستیم بلکه یکی از موانع بر سر راه کمبود نیروی فعال، با استعداد و توانمند است. 

وی خاطرنشان کرد: ایجاد فضای آموزشی و فعالیت های عملی در زمینه رسانه از برنامه های ایسکانیوز است که برگزاری کلاس های فتوشاپ، نویسندگی و امکاناتی از این دست از جمله امتیازاتی است که در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =