انتخاب مجموعه ورزشی واحد شاهرود برای تمرینات تیم امید پرسپولیس تهران

مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برای تمرینات تیم امید پرسپولیس تهران انتخاب شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، تمرینات تیم امید پرسپولیس تهران که به مدت یک هفته در شاهرود اردو زده اند، به دلیل بهره مندی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از امکانات گسترده ورزشی و رفاهی و مجموعه ورزشی استاندارد در مجموعه ورزشی این دانشگاه برگزار می شود.

اکبر یوسف زاده رئیس هیئت فوتبال شهرستان شاهرود با بیان اینکه امکانات ورزشی و رفاهی ویژه ای در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود وجود دارد، اظهارکرد: هیئت فوتبال شهرستان شاهرود با توجه به زمین چمن استاندارد دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، این دانشگاه را برای محل تمرینات و انجام مسابقه های تدارکاتی این تیم انتخاب کرده است.

وی در خصوص اردوی تیم امید پرسپولیس تهران در شاهرود گفت: این تمرینات از شنبه ٢۶ تیرماه آغاز شده است و تا پایان هفته ادامه دارد و روز دوشنبه ٢۸/۰۴/۱۴۰۰ ساعت ۶ بعدازظهر یک مسابقه تدارکاتی با تیم امید شرکت سیمان شاهرود و روز پنج شنبه هم قرار است یک بازی تدارکاتی با تیم بزرگسالان سیمان شاهرود در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شود.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان شاهرود امکانات ورزشی، رفاهی و خدماتی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود را اعتباری برای ورزش شهرستان دانست و تأکید کرد: زمین چمن طبیعی با کیفیت بسیار بالا و کم نظیرِ دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، باعث حفظ آبروی شهرستان شاهرود و بهترین گزینه برای انجام تمرینات و اردوهای تیم های لیگ برتر کشور و تیم های ملی در رده های سنی مختلف است.

یوسف زاده با بیان اینکه سرمربیگری تیم امید پرسپولیس بر عهده اسماعیل هلالی بازیکن سابق تیم ملی و تیم های پرسپولیس، تراکتور سازی و ماشین سازی تبریز قرار دارد، ابراز کرد: در این اردو ٣٠ نفر از بازیکنان تیم و در مجموع ٣۵ نفر حضور دارند.

وی در پایان با اشاره به آب و هوای معتدل شاهرود و مناسب بودن برای تمرینات تیم‌های مختلف ورزشی به دلیل شرایط مناسب اقلیمی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با دارا بودن دو زمین چمن ورزشی، سالن‌های سرپوشیده و سالن‌های آمادگی جسمانی مجهز و امکانات رفاهی و خوابگاهی و سالن پذیرایی و فضای گسترده، این توان و آمادگی را دارد که میزبانی تیم‌های بزرگ و تیم‌های ملی رشته‌های ورزشی مختلف را بر عهده گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =