تقدیر از ۲۵ فعال حوزه فرهنگی و دانشجویی واحد سمنان

مراسم تقدیر از دانشجویان، استادان و منتخبان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مراسم تقدیر از دانشجویان، استادان و منتخبان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

در این مراسم که به صورت مجازی و با حضور مسئولان این واحد دانشگاهی و چند تن از نمایندگان تشکل ها، کانون ها و نشریات دانشجویی در ساختمان اداری واحد سمنان برگزار شد، از دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه فرهنگی به صورت مجازی تقدیر به عمل آمد.

اعضای تیم کرسی آزاد اندیشی شهید شاطری که تا مرحله دوم مسابقات کشوری کرسی‌های آزاد اندیشی دانشجویی راه یافته بودند، دبیران کانون های دانشجویی، مسئولان نشریات دانشجویی، فعالان فرهنگی در حوزه بسیج، کانون ها و نشریات و منتخبین مسابقات فرهنگی از جمله مسابقه حماسه تا حماسه، مسابقه عکس سلفی سرنوشت و برگزیدگان تفسیر سوره لقمان از جمله تقدیر شدگان این جلسه بودند.

در این جلسه که با حضور عبدالله خالصی دوست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام رضا کهساری رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان، محمد روحانی مقدم رئیس بسیج اساتید استان سمنان و مهدی سلطانی‌فر معاون فرهنگی و دانشجویی واحد سمنان همراه بود، بر ضرورت رفع موانع فعالیت‌های فرهنگی و حمایت بیش از پیش از کانون ها، نشریات و فعالان فرهنگی تاکید شد.

 در پایان این مراسم که به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد سمنان برنامه ریزی و اجرا شده بود، از ۲۵ منتخب فرهنگی با اهداء لوح تقدیر و جوایز نقدی و غیر نقدی تقدیر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103808

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =