همکاری ایسکانیوز با فعالان دانشجویی/ دانشجویان خبرنگار افتخاری می‌شوند

معاون فضای مجازی و شبکه‌سازی خبرگزاری ایسکانیوز در نشستی از فراهم‌شدن بستر راه‌اندازی دفاتر استانی این خبرگزاری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، علی صادقچه معاون فضای مجازی و شبکه‌سازی خبرگزاری ایسکانیوز در نشست با نمایندگان کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد که صبح امروز در سالن کنفرانس دانشگاه برگزار شد، از فراهم‌شدن بستر راه‌اندازی دفاتر استانی این خبرگزاری در دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور خبر داد.

علی صادقچه در جمع مسئولان فرهنگی و دانشجوئی ، دانشجویان و نمایندگان کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی واحد یزد گفت: ظرفیت عظیم و توانمند دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی، فرصتی ایده‌آل در شرایط کنونی فراهم کرده است تا با بهره‌بره‌داری از این ظرفیت و علاقمندی دانشجویان بتوانیم با تقویت خبرگزاری ایسکانیوز، این خبرگزاری را به یکی از قویترین و روزآمدترین خبرگزاری‌های کشور تبدیل کنیم.

معاون فضای مجازی و شبکه‌سازی خبرگزاری ایسکانیوز با اشاره به تاکید ریاست دانشگاه آزاد اسلامی بر تقویت و توسعه فعالیت این خبرگزاری بر اساس رسالت‌ها و ماموریت های آن، بیان کرد: با راه‌اندازی پایگاه های خبری ایسکانیوز در سراسر کشور، رسالت ایجاد بستر مناسب برای رقابت و فعالیت دانشجویان توانمند دانشگاه آزاد اسلامی در این عرصه فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه  آزاد اسلامی باید در خط اول مطالبه‌گری کشور باشند، گفت: توجه ویژه به رسانه، مدیریت فضای مجازی ، مطالبه گری با استفاده از بهترین ظرفیت ها و علاقه‌مندی در اولویت کاری این خبرگزاری دانشجوئی باید باشد. 

وی یادآورشد: فعالیت‌های دانشگاه و دانشجویان باید بطور وسیع در رسانه دیده شود و این وظیفه دانشجویان عضو باشگاه ایسکانیوزاست؛ همچنین مطالبه‌گری و انعکاس هر رویداد باید مستندات داشته باشد و در چارچوب خاص خود باید نمود لازم را داشته باشد.

وی ضمن تشکر از حضور صمیمانه دانشجویان و مسئولان این واحد دانشگاهی، نوید شروع کار فرهنگی خبرگزاری همراه با آموزش مستمر و ارائه خبرنگار افتخاری را به دانشجویان داد .

صادقچه از حضور نیروهای جوان و با انگیزه در جلسه ابرازخرسندی کرد و ضمن قول همکاری و مساعدت در زمینه زیر ساخت‌های آموزشی و فرهنگی، دانشجویان را به حضور پرشور در این عرصه تشویق کرد.

او در ادامه ضمن تشکر دوباره از مسئولان واحد یزد و شرکت کنندگان در جلسه، از جذب اعضای فعال دانشجوئی در قالب خبرنگارهای افتخاری برای سایت ایسکانیوز برای آینده  نزدیک ابراز امیدواری کرد.

در ادامه، احمد عبدالحسینی  معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد این حرکت را به فال نیک گرفت و حمایت همه جانبه  این حوزه و شورای فرهنگی دانشگاه را از دانشجویان پای کار و فعال این عرصه در جلسه اعلام کرد.

در این نشست، نمایندگان کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی واحد یزد به بیان سوابق کاری، توانمندی‌ها و حوزه فعالیت کانون یا تشکل مربوطه پرداخته و در پایان، انتخابات مربوط به معرفی نماینده استانی خبرگزاری ایسکانیوز با توجه به سوابق و تجربیات عنوان شده در حوزه رسانه و خبر برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =