رتبه علمی معاون دانشگاه آزاد اسلامی یزد به استاد تمامی ارتقا یافت

مرتبه علمی معاون دانشگاه آزاداسلامی یزد در جلسه کمیسیون هیئت ممیزی از دانشیاری به استاد تمامی ارتقا یافت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، ارتقای رتبه علمی معاون دانشگاه آزاد اسلامی یزد به استاد تمام ارتقا در جلسه هیئت ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی به اتفاق آرا تصویب شد.

 سیدعلی المدرسی عضو هیئت علمی دانشگاه آزا اسلامی واحد یزد از سال 1385 همکاری خود را با دانشگاه آزاد اسلامی آغاز کرده است و در سال ۱۳۸۹ به درجه استادیاری و  همچنین در سال۱۳۹۴ موفق به اخد درجه علمی دانشیار شد.
او دارای50 مقاله داخلی و 30 مقاله بین‌المللی که از این تعداد، 20مورد از مقالات ISI و Scopus است. 

او در سال ۱۳۸۹ فارغ التحصیل دکتری در رشته ژئومورفولوژی از دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان با درجه عالی شد و در مجموع دارای ۸۰ مقاله انتشار یافته در مجلات معتبر و 150 مقاله در همایش‌های داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است  المدرسی در کارنامه خود علاوه بر مقالات مذکور، دارای 6 طرح پژوهشی  است. 

همچنین از جمله فعالیت‌های اجرایی این استاد واحد یزد می‌توان به مواردی همچون سردبیری مجله Jrors در حوزه علوم سنجش از دور و محیط با چاپ ۷ شماره، دبیر همایش ملی آمایش‌های سرزمین با استفاده از تکنیک‌های سنجش از دور و جی آی اس با همکاری شهرداری، دبیر اولین همایش بین‌المللی آمایش‌های سرزمین با استفاده از تکنیک‌های سنجش از دور و جی آی اس با مدعان خارجی، مدیر روابط عمومی و معاون دانشجویی و معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، مدیرگروه رشته سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103831

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =