آخرین مهلت دریافت کارت آزمون ارشد پزشکی اعلام شد

داوطلبان آزمون ارشد پزشکی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر امروز چهارشنبه ۳۰ تیرماه می‌توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مهلت دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی ۱۴۰۰ بار دیگر تمدید شد. به همین منظور آن دسته از داوطلبانی که تا کنون کارت ورود به جلسه دریافت نکرده‌اند می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر امروز چهارشنبه ۳۰ تیرماه پس از تکمیل فرم خود اظهاری و ویرایش معدل، کارت خود را از سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور دریافت کنند.

کنکور کارشناسی ارشد گروه پزشکی در دو نوبت صبح و عصر پنجشنبه ۳۱ تیر و جمعه ۱ مرداد ماه در ۳۵ حوزه امتحانی، ۴۳ رشته و ۱۱ مجموعه برگزار می‌شود. شروع روند آزمون نوبت صبح از ساعت ۷:۳۰ است و آزمون راس ساعت ۹ آغاز می‌شود و شروع روند آزمون نوبت عصر از ساعت ۱۴:۳۰ است و آزمون راس ساعت ۱۶ آغاز می‌شود. مدت زمان پاسخگویی به سوالات کلیه رشته‌ها ۱۶۰ دقیقه است.

کلید اولیه آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی ۲ مرداد ماه از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر خواهد شد و داوطلبان از ۲ تا ۴ مرداد ماه مهلت دارند برای اعتراض به سوالات این آزمون به سایت این مرکز مراجعه کنند.

گفتنی است آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ قرار بود در روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار شود اما به ۳۱ تیر و اول مرداد ماه موکول شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =