رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی آباده معرفی شد

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در مراسمی با حضور مسئولان معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با حضور مسئولان برگزار و مجاهد امیری به‌عنوان رئیس جدید این دانشگاه معرفی و از تلاش‌های محمدرستم‌پور رئیس سابق قدردانی شد.

مدیرکل فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این مراسم با قدردانی از اقدامات رستم‌پور اظهار کرد: رستم‌پور در دوران مدیریت خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده، منشأ خدمات فراوانی بوده است.

در حکم دکتر طهرانچی از رستم‌پور آمده است: «برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد رستم‌پور به این وسیله از تلاش‌های آن جناب در دوران مسئولیت «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده» تقدیر می‌کنم، امیدوارم با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق باشید.»

در این راستا از سوی محمدکاظم کاوه‌پیشقدم دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس لوح تقدیر اهدا شد.

توسعه رشته‌های تحصیلی و افزایش زمینه‌های درآمد غیرشهریه‌ای

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز هم توسعه رشته‌های تحصیلی و افزایش زمینه‌های درآمد غیرشهریه‌ای را یکی از عملکردهای مهم رستم‌پور برشمرد و مجاهد امیری را فعال عرصه آموزشی و پژوهشی دانست و تأکید کرد: واحدهای دانشگاهی باید براساس نیاز منطقه و شهر، رشته‌های تحصیلی را توسعه دهند.

حجت‌الاسلام عبدالرسول خسروبیگ مطرح کرد: وحدت و همدلی دو رکن اصلی جامعه، خانواده و محیط کار است.

رستم‌پور، رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده هم با ارائه گزارش عملکرد از اقدامات انجام‌ شده، از اهتمام مسئولان شهرستان و استان، کارمندان، استادان و دانشجویان در تحقق اهداف دانشگاه قدردانی کرد.

امیری، رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده هم برنامه‌های آینده خود را برای پیشبرد اهداف عالی دانشگاه و گذر از مشکلات موجود ارائه کرد.

در حکم انتصاب امیری به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده از سوی دکتر طهرانچی آمده است: «برادر گرامی جناب آقای دکتر امیری بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده منصوب می‌شوید، امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه کنید.».

مجاهد امیری دارای مدرک تحصیلی دکتری تخصصی روابط بین الملل بوده و تألیف کتاب و اجرای چند طرح پژوهشی و ارائه مقالات متعدد در مجامع علمی ملی و بین‌المللی گوشه‌ای از فعالیت‌های پژوهشی این استاد دانشگاه است و پیش از این، معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده، ریاست دانشگاه‌های آزاد اسلامی صفاشهر و اقلید را نیز برعهده داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =