نشست ارزیابی بیرونی رشته پزشکی واحد کازرون برگزار شد

نشست ارزیابی بیرونی رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با حضور نمایندگان شورای گسترش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، نشست ارزیابی بیرونی رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با حضور نمایندگان شورای گسترش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون اظهار کرد: نشست ارزیابی بیرونی رشته پزشکی این دانشگاه به مدت دو روز توسط نمایندگان شورای گسترش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مسئولان دانشگاه و دانشکده پزشکی واحد کازرون برگزار شد.

امیر قائدی اضافه کرد: در روز نخست جلسات به بررسی مستندات مربوط به حوزه‌های هشت‌گانه اعتباربخشی پزشکی عمومی اختصاص یافت و در روز دوم هم از امکانات و فضاهای آموزشی در مقطع علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون و مراکز بالینی، بیمارستانی و بهداشتی در شیراز بازدید شد.

وی، نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را درباره بهبود کیفیت بخش پزشکی مطرح و اطمینان داد که حداکثر سعی و تلاش خود را به‌کار خواهند گرفت تا مشکلات و موانع موجود در این بخش برطرف شود.

محمدکاظم کاوه‌پیشقدم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس هم در این جلسه مطالبی را در ارتباط با رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون عنوان کرد و گفت: به منظور ارتقای کیفی آموزش علوم پایه و بالینی پزشکی عمومی باید اقداماتی در کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت صورت بگیرد تا موجب ارتقای کیفی آموزش علوم پایه و بالینی شود.

زینب‌السادات هجرتی، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس هم از آمادگی دانشگاه‌های این استان به‌منظور در اختیار گذاشتن امکانات و فضاهای آموزشی و آزمایشگاهی برای ارتقای سطح آموزش دانشجویان پزشکی خبر داد و متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس تلاش خود را در راستای افزایش و ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان رشته پزشکی انجام خواهد داد.

مختار مختاری، معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون هم جذب هیئت علمی و راه‌اندازی بیمارستان امام علی علیه‌السلام را راهگشای پیشرفت‌های قابل ملاحظه و رفع بسیاری از مشکلات بخش پزشکی دانست.

سیده مریم علوی، رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون هم اطمینان خاطر داد که با نظارت بیشتر بر عملکرد بخش‌های مختلف زمینه برای ارتقای سطح کیفی آموزش به‌خصوص آموزش بالینی فراهم خواهد شد.

در پایان این نشست دو روزه، نمایندگان اعزامی از شورای گسترش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نقطه‌نظرات و پیشنهادهای خود را به مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد کازرون ارائه دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =