دیدار مدیرعامل خبرگزاری ایسکانیوز با فعالان دانشجویی واحد زنجان

مدیرعامل خبرگزاری ایسکانیوز در جریان سفر به استان زنجان با فعالان دانشجویی واحد زنجان دیدار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، امیر محجوب مدیرعامل خبرگزاری ایسکانیوز با حضور در جمع تعدادی از فعالان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی استفاده بهینه از همه ظرفیت های دانشجویی برای اداره بخش های مختلف دانشگاه است.

محجوب با اشاره به توانمندی جوانان و دانشجویان در ابعاد رسانه ای اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دارای سه رسانه رسمی برخط و مکتوب است که در جهت اطلاع رسانی بصورت عمومی و تخصصی در حوزه دانشگاه و دانشجویی فعالیت می کنند.

وی افزود: روزنامه فرهیختگان،  خبرگزاری آنا و خبرگزاری ایسکانیوز رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی هستند که هرکدام با روش خود برای اطلاع رسانی از اقدامات ، فعالیت ها و راهبردهای دانشگاه فعالیت می کنند.

مدیر عامل خبرگزاری ایسکانیوز با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت دانشجویی برای امر مهم اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت: سیاست خبرگزاری ایسکانیوز استفاده از ظرفیت دانشجویی در حوزه اطلاع رسانی است و برای تحقق این مهم از همه دانشجویان واحدهای کشور می خواهیم ما را در این زمینه یاری کنند.

وی افزود: یکی از اهداف مهم  ایسکانیوز برای استفاده از ظرفیت دانشجویی در حوزه اطلاع رسانی نیرو سازی در این بخش است.

در پایان این نشست که در محل مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار شد، دانشجویان حاضر به طرح دیدگاه های خویش پیرامون موضوع نشست پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =