سایپا نامطمئن!

هنور چهره یک تیم دیگر که باید با لیگ برتر وداع کند مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ چند روز پیش بود که ۲ تیم لیگ یکی فجر شهید سپاسی شیراز و هوادار تهران با از پیش رو برداشتن رقبا خود در هفته آخر، توانستند جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را کسب کنند.

اما سوال اینجا است که این ۲ تیم صعود کرده، جای کدام تیم های لیگ برتری را خواهند گرفت؟! با توجه به جدول رده بندی و امتیازات کسب شده توسط ۱۶ تیم حاضر در مسابقات تا انتهای هفته بیست و هشتم، ماشین سازی تبریز نخستین تیمی است که سقوطش به‌ دسته پایین تر قطعی شده است. همچنین سایپا با ۲۳، ذوب آهن با ۲۶ و نفت مسجد سلیمان با ۲۸ امتیاز دیگر کاندیدا های همراهی ماشین برای سقوط به لیگ دسته اول کشور می باشند.

حال باید منتظر ماند و دید که در ۲ هفته پایانی لیگ چه اتفاقاتی خواهد افتاد و کدام یک از این سه تیم شانس ادامه حضور در مسابقات لیگ برتر را از دست خواهند داد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر سرمربی گری نفت را محمود فکری، سرمربی نیم فصل اول استقلال به عهده داشته و با شکستی که دیروز مقابل این تیم متحمل شد، شانس ماندن قطعی در لیگ برتر را از دست داد.

همچنین سایپا که با امید موفقیت وماندن در لیگ فراز کمالوند، دستیار سابق مجیدی در استقلال را به خدمت گرفت، در حال حاضر محتمل ترین گرینه سقوط به حساب می آید. ذوب آهن نیز با هدایت مجتبی حسینی ۲ بازی اخیر خود را برده و امیدوار به ماندن در بالاترین سطح از مسابقات فوتبال کشوری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =