دفتر رسانه‌ای خبرگزاری ایسکانیوز در همدان افتتاح شد

دفتر رسانه‌ای خبرگزاری ایسکانیوز با سردبیر و دبیر گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز در همدان افتتاح شد. 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، علیرضا بهشتی خواه درسردبیر خبرگزاری ایسکانیوز در مراسم افتتاحیه دفتر این خبرگزاری در همدان که با حضور فعالان دانشجویی تشکل‌ها و کانون‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، به میزبانی واحد همدان برگزار شد، گفت: مجموعه باشگاه خبرنگاران ایران (ایسکانیوز) از سال ۱۳۸۳ فعالیت‌های خود را آغاز کرده است و رسالت اصلی این مجموعه توانمندسازی دانشجویان و مخاطبان در عرصه رسانه است. 

وی با اشاره به تاثیرات جدی رسانه در فضای اجتماعی امروز افزود: واقعیت این است که اگر کار رسانه‌ای مناسبی در راستای رویداد هر چقدر هم بزرگ صورت نگیرد گویی که اصلا کاری انجام نشده است و بالعکس. فعالیت‌های کوچک که خروجی مناسب رسانه‌ای دارند، دارای تاثیرگذاری مناسبی هستند.

سردبیر خبرگزاری ایسکانیوز تصریح کرد: فعالان دانشجویی علاوه بر دغدغه‌های فردی، نسبت به اولویت‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه حساس هستند و از همین رو لزوم ورود حرفه‌ای این افراد به عرصه رسانه ضروری است.

وی تاکید کرد: هنگامی که کار رسانه‌ای به صورت حرفه‌ای و درست انجام نشود، ممکن است اثر معکوس به‌وجود آورد که نمونه آن مفهوم ضد تبلیغ در فضای رسانه‌ای است. از همین رو فعالیت رسانه ای دارای حساسیت بالایی است و باید بر اساس اصول فنی و حرفه‌ای انجام شود. 

بهشتی خواه با اشاره به برگزاری موفق ۴ دوره آموزشی ترنج توسط ایسکانیوز اظهار کرد: خروجی این دوره‌ها، خبرنگاران حرفه‌ای بوده که به فضای رسانه ای کشور وارد شده‌اند. ضمن آنکه ایسکانیوز در فعالیت‌های آموزشی جانبی مانند عکاسی و دوره شبکه‌های اجتماعی نیز به نحو مناسبی ورود پیدا کرده است، این دوره‌ها نیز دارای بازدهی قابل ملاحظه‌ای هستند.

وی با بیان اینکه تا پایان روز ۴شنبه ۱۷ دفتر استانی در سراسر کشور افتتاح شده، بیان کرد: تیم‌های مختلفی که در سراسر کشور حضور دارند مسئولیت راه‌اندازی این دفاتر و سازماندهی نیروها را برعهده دارند. البته یکی از مهم‌ترین وظایف، وظایف دفاتر استانی پیگیری متمرکز دوره‌های ایسکانیوز در کشور است. 
 

سردبیر خبرگزاری ایسکانیوز اضافه کرد: این دوره‌ها به صورت بلندمدت و پیگیرانه و مجدانه انجام  می‌شود و هدف آن صرف برگزاری دوره آموزشی نیست؛ بلکه خروجی این دوره ها پس از غربالگری‌های متعدد کارورزان حرفه‌ای است که آماده ورود به عرصه ی رسانه‌ای کشور هستند.  

بهشتی خواه خاطرنشان کرد: دفاتر استانی در محدوده دانشگاه باقی نمی‌مانند و تاسیس دفاتر استانی فرصت مغتنمی است که دانشجویان، دانشگاه و فضای رسانه‌ای استان از آن منتفع شوند.

دفتر رسانه‌ای خبرگزاری ایسکانیوز در همدان افتتاح شد

دفتر رسانه‌ای خبرگزاری ایسکانیوز در همدان افتتاح شد

انتهای پیام/

کد خبر: 1104022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =