چلسی لواندوفسکی را می‌خواهد، سیتی هری‌کین را

بازار نقل و انتقالات تابستانی لیگ جزیره با جذابیت زیادی دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ باشگاه‌های بزرگ لیگ جزیره برای تقویت تیمشان و حضور پرقدرت در فصل آینده در پی خرید بازیکنان مدنظرشان هستند که در این بین تیم های منچستری از دیگر تیم‌ها فعالیت بیشتری دارند.

سیتیزن ها به دنبال هری کین و جک گریلیش

قهرمان لیگ برتر باز هم به مانند سال های اخیر یکی از تیم های فعال در نقل و انتقالات بوده و با نظر پپ گواردیولا بازار را رصد می کند. سیتیزن ها در فصل جدید دیگر سرخیو اگوئرو اسطوره باشگاه را در تیم شان نخواهند دید. آگوئرو در ابتدای نقل و انتقالات به همراه اریک گارسیا دیگر بازیکن سیتی به بارسلونا پیوسته بود.

منچسترسیتی در بازار تابستانی به دنبال جذب دو هدف گران قیمت است و برای آنها بودجه ۲۱۵ میلیون پوندی را کنار گذاشته است. جک گریلیش، هافبک تهاجمی باشگاه استون ویلا و هری کین، مهاجم انگلیسی باشگاه تاتنهام دو بازیکنی هستند که منچسترسیتی به دنبال آنها است. آنها نیم نگاهی به جذب هافبک دفاعی جوان لیدز یونایتد و تیم ملی انگلیس، کالوین فیلیپس نیز دارند. مدیران سیتی که قرارداد فرناندینیو را تمدید کردند در تلاش برای تمدید قرارداد رحیم استرلینگ نیز هستند. باشگاه یوونتوس نیز در تلاش است تا گابریل ژسوس مهاجم برزیلی سیتی را به صورت قرضی از این تیم به خدمت بگیرد.

لیورپول در پی تمدید با کاپیتان

لیوپول و یورگن کلوپ در بازار نقل و انتقالات بی سر و صدا فعالیت می کنند. آنها ابراهیما کوناته، مدافع میانی ۲۲ ساله و فرانسوی باشگاه لایپزیش را به خدمت گرفته اند. قرارداد آدریان، دروازه بان ۳۴ ساله  اسپانیایی خود و هاروی الیوت وینگر ۱۸ ساله شان را تمدید کرده اند. آنها همچنین می خواهند قرارداد آلیسون بکر و ویرجیل فندایک را نیز تمدید کنند. اما بر سر تمدید قرارداد با هندرسون به مشکل خورده اند و هنوز به توافقی دست نیافته اند.

مهمترین خروجی فصل لیورپول جورجینیو واینالدوم، هافبک ۳۰ ساله هلندی بوده که به صورت آزاد از لیورپول به پاری سن ژرمن پیوسته است. اوزان کاباک مدافع ترک قرمزها پس از حضوری موقت در این باشگاه، مجددا به شالکه بازگشت. همچنین آوونییی در انتقالی ۶.۵ میلیون پوندی به اونیون برلین پیوست.

چلسی لواندوفسکی را می خواهد

قهرمان اروپا امسال را نیز با توماس توخل ادامه خواهد داد و این بار به دنبال قهرمانی در لیگ جزیره نیز هستند. در این راه آنها به سختی به دنبال جذب مهاجم گلزن هستند که مذاکراتی را هم با هالند و لواندوفسکی داشته اند اما تا کنون با هیچکدام از آنها به توافق نرسیده اند. مدیران چلسی در پی تمدید قرار با جورجینیو نیز هستند و پیشنهاد خود را به مدیربرنامه هایش ارائه داده اند. آبی ها همچنان به دنبال جایگزینی برای ویلی کابایرو هستند و مارکوس بتینلی، دروازه بان ۲۹ ساله و انگلیسی سابق باشگاه فولام مورد توجه سران چلسی قرار گرفته است. همچنین کینگزلی کومان، وینگر فرانسوی و ۲۵ ساله بایرن مونیخ مورد توجه چلسی قرار گرفته است.

آنها فدریکو کیزا ستاره تیم ملی ایتالیا را نیز زیر نظر دارند و پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی به او داده اند که توسط باشگاه یوونتوس رد شده است. از بین بازیکنان مطرح فصل گذشته چلسی نیز اولیه ژیرو به میلان پیوست و تامی آبراهام نیز مورد توجه آرسنال قرار دارد.

منچستر به دنبال واران

منچستری‌ها امسال را نیز با هدایت اوله گونار سوسشائر آغاز می کنند. آنها از مدتی پیش فعالیت خود را در نقل و انتقالات آغاز کردند و تام هیتون، دروازه بان ۳۵ ساله و انگلیسی سابق استون ویلا را در انتقالی آزاد به منچستریونایتد آوردند. آنها همچنین موفق شدند جیدون سانچو مهاجم انگلیسی دورتموند را به خدمت بگیرند. هم اکنون نیز آنها به سختی در پس پی جذب رافائل واران مدافع رئال مادرید و ترپییر بازیکن اتلتیکو مادرید هستند. حتی شنیده شده است که آنها پیشنهادی به لئون گورتسکا بازیکن بایرن مونیخ برای تابستان سال آینده داده اند.

شیاطین سرخ در این میان مذاکراتی هم با بازیکنانشان برای تمدید قرارداد داشته اند و قرارداد خوان ماتا را تمدید کردند. آنها در تلاش هستند تا بازیکنانی چون لوک شاو، برونو فرناندز، پوگبا و لینگارد را در تیم حفظ کنند.

اینتر و رم خواهان جذب الکس تلس مدافع یونایتد شده اند و مذاکراتی بین رئال و منچستر برای انتقال فن د بیک به مادرید نیز صورت گرفته است.

آرسنال مثل همیشه آرام

توپچی ها به مانند همیشه نقل و انتقالات آرامی را سپری می کنند. آنها آلبرت سامبی لوکونگا، هافبک بلژیکی و ۲۱ ساله اندرلخت را خریداری کرده اند. همچنین بن وایت، مدافع انگلیسی باشگاه برایتون از فصل آینده قرار است در آرسنال بازی کند. توپچی ها همچنین وضعیت لوکاتلی ستاره تیم ملی ایتالیا و تامی آبراهام مهاجم چلسی را نیز پیگیری می کنند و به جذب آنها علاقه دارند. نونو تاوارس، مدافع چپ ۲۱ ساله بنفیکا و تیم ملی جوانان پرتغال هم به آرسنال پیوسته است.

آرسنالی ها همچنین برای انتقال گرانیت ژاکا به توافق نهایی نزدیک رسیده اند و فصل آینده باید او را در پیراهن رم ببینیم. هکتور بیرین، مدافع راست ۲۶ ساله و اسپانیایی باشگاه آرسنال نیز به احتمال زیاد به اینتر می پیوندد. داوید لوئیز قرار است فصل آینده را در فوتبال ترکیه و تیم آدانا دمیرسپور بگذراند و مارتین اودگارد که از ژانویه ۲۰۲۱ به صورت قرضی از رئال مادرید به آرسنال پیوسته بود به رئال برگشته است.

تاتنهام در پی حفظ هری کین

تاتنهام فصل جدید را با سرمربی جدید و جذاب خود آغاز خواهد کرد. نونو اسپیریتو نفر اول نیمکت تاتنهام از علاقه خود به کار با هری کین گفته است و اشاره کرده که با جدایی او و پیوستنش به منچسترسیتی مخالف است. تاتنهامی ها معاوضه برایان خیل و اریک لاملا را به مراحل نهایی رسانده اند و لاملا به زودی پس از هشت سال تاتنهام را ترک می کند و راهی سویا می شود. کریستین رومرو، مدافع ۲۳ ساله و آرژانتینی آتالانتا مورد توجه تاتنهام قرار گرفته است. همچنین پیرلوئیجی گولینی، دروازه بان ایتالیایی آتالانتا با قراردادی قرضی به تاتنهام پیوست. لورنتزو پلگرینی، هافبک ۲۵ ساله و ایتالیایی باشگاه آاس رم مورد توجه سران باشگاه تاتنهام قرار گرفته است و گرت بیل ستاره ولزی رئال که به صورت قرضی به تاتنهام آمده بود به رئال بازگشت.

انتهای پیام/

گزارش از مجتبی احسانی

کد خبر: 1104043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =