برخورد دو هواپیما در فرودگاه دبی

اوایل صبح امروز دو هواپیما از شرکت‌های هواپیمایی دبی و بحرین در فرودگاه بین‌المللی دبی با یکدیگر برخورد کردند که البته تلفات جانی به همراه نداشت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایسکانیوز، اوایل صبح امروز (پنجشبه) دو فروند هواپیمای مسافربری از دو شرکت هواپیمایی «فلای دبی» و شرکت هواپیمایی بحرینی «گلف ایر» در مسیر هواپیما (تاکسی وی) در فرودگاه بین‌المللی دبی به یکدیگر برخورد کردند.

بنا بر گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، شرکت هواپیمایی فلای دبی اعلام کرد که هواپیمای «بوئینگ ۷۳۷ نسل بعدی» این شرکت به مقصد قرقیزستان دچار یک حادثه خفیف شده و مجبور به بازگشت به جایگاه اصلی خود شده است و مسافران این هواپیما مجبور شده‌اند با تأخیر شش ساعته با یک پرواز دیگر به مقصد خود بروند.

خطوط هوایی فلای دبی با اعلام این مطلب که در پی برخورد دو هواپیما، نوک بال‌های هواپیما دچار آسیب شده، گزارش داد: «فلای دبی با مقامات برای تحقیقات در خصوص این حادثه همکاری خواهد کرد».

شرکت هواپیمایی گلف ایر نیز گزارش کرد که هواپیمای این شرکت، پس از برخورد به هواپیمای شرکت دبی از ناحیه دم هواپیما دچار آسیب شد.

مسئولان فرودگاه بین‌المللی دبی، شلوغ‌ترین فرودگاه برای سفرهای بین‌المللی قبل از شیوع کرونا، اعلام کردند که برخورد دو هواپیما موجب شد که یکی از دو باند این فرودگاه به مدت دو ساعت مسدود شود.

طبق این گزارش، حادثه فوق هیچ‌گونه زخمی به همراه نداشته است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1104051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =