هفته درهای باز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود

هفته درهای باز دانشگاه شهید بهشتی، با هدف آشنایی داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری 1400، با دانشکده‌ها، پژوهشکده‌ها و رشته‌های دانشگاه از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز؛ هفته درهای باز دانشگاه شهید بهشتی در پنج روز به صورت مجازی و برای آشنایی داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها با ظرفیت، توان و ویژگی‌های تحصیل در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

 داوطلبان و علاقمندان از فردا شنبه تا روز چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ می‌توانند از طریق سامانه وبینار بهشتی دانشگاه (www.sbu.ac.ir/web/webinar)، براساس زمان‌بندی مشخص شده در روز و ساعت مقرر در رویداد شرکت کنند.

در طول برگزاری هفته درهای باز دانشگاه، ۲۱ دانشکده و پژوهشکده دانشگاه شهید بهشتی، توسط اعضای هیات رئیسه و اعضای هیات علمی آن واحد به داوطلبان معرفی خواهند شد و متقاضیان ورود به دانشگاه، می‌توانند سؤالات خود را با برگزار کنندگان رویداد، مطرح کنند.

دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرده است که بروشور معرفی دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های دانشگاه برای آشنایی داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ با واحدها و رشته‌های دانشگاه، توسط روابط عمومی این دانشگاه تهیه شده و در وبسایت دانشگاه در دسترس علاقمندان قرار دارد.

بر این اساس در اولین روز هفته باز دانشگاه شهید بهشتی داوطلبان می توانند از سه دانشکده "علوم تربیتی و روانشناسی"، "معماری و شهرسازی" و "پژوهشکده گیاهان و مواد اولیه،" بازدید کنند و در دومین روز از "دانشکده مکانیک و انرژی"، "پژوهشکده علوم محیط زیست"، "دانشکده مدیریت و حسابداری"، "دانشکده الهیات و ادیان "و "پژوهشکده گیاهان و مواد اولیه دارویی" و در روز سوم این رویداد از "دانشکده علوم ریاضی"، "دانشکده علوم زمین"، "دانشکده علوم ورزشی و تندرستی"، ""دانشکده فیزیک و" دانشکده برق" و در روز چهارم یعنی سه شنبه پنجم مرداد از دانشکده های "ادبیات و علوم انسانی"، "حقوق"، "عمران"،" آب و محیط زیست" و "دانشکده برق الکترونیک "و در روز آخر یعنی چهارشنبه ششم مرداد نیز از "دانشکده فناوری های نوین هوا و فضا"، "دانشکده علوم شیمی و نفت"، "دانشکده علوم و مهندسی کامپیوتر" و در نهایت "دانشکده علوم و فناوری زیستی" بازدید کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =