بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد استان فارس

مسائل و مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر در دیدار مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی رسیدگی به شکایات منطقه یک دانشگاه با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس بررسی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز؛ مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی رسیدگی به شکایات منطقه یک دانشگاه آزاد در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس از آمادگی ادارات چهارگانه منطقه یک برای همکاری و رسیدگی به مسائل و مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر در استان فارس خبر داد.

حمیدرضا زارعی در این دیدار با بیان این موضوع که ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و آزادگان که با خدای خود معامله کردند خدمت به خانواده آنان و توجه به جانبازان و آزادگان و خدمتگزاری به خانواده‌هایشان را وظیفه همگانی دانست.

وی با تأکید بر تحصیل نزدیک به ۵ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از آمادگی اداره کل، نظارت ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات در بهبود فعالیت‌ها و حل مسائل و مشکلات آنان خبر داد.

مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی رسیدگی به شکایات منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رویکرد این مرکز همواره کمک به دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه است و این مهم از ابتدا مورد تاکید مسئولان امر در مرکز بوده است، به همین منظور آماده هرگونه همکاری با دانشجویان شاهد و ایثارگر، یادگاران شهدای گرانقدر،جانبازان و آزادگان هستیم و این از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز در ابتدای این دیدار از اعلام آمادگی اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه یک در همکاری و کمک به حل مسائل و مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس قدردانی و آن را حرکتی ارزشی و جهادی دانست.

محمدجواد محمدی‌پور گفت: وقتی انسان به چیزی ایمان و باور داشته باشد طبیعی است که خودش جلوتر از آن حرکت می‌کند و حضور عزیزان خدمتگزار در بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه و ابراز تمایل به خدمت به جامعه دانشجویان شاهد و ایثارگر نشان از حس وظیفه شناسی آنان دارد.

وی با تأکید بر اهمیت مسائل فرهنگی افزود: نقشه راه ما و شما می‌تواند در سه رسالت اساسی یا راهبردی خلاصه شود که آن هم برگرفته از فرمان ده ماده‌ای حضرت امام راحل و نخستین ماده آن است و شامل توانمندسازی، عزت‌مندی و هویت‌مداری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با تأکید بر سه محور مذکور گفت: دانشجوی شاهد و ایثارگر باید توانمند باشد و اگر در رشته‌ای تحصیل می‌کند واقعا در آن رشته مهارت لازم را به‌دست آورد و اگر خدماتی به این عزیزان و خانواده هایشان ارائه می‌شود عزت‌مندانه، با تمام وجود و اخلاص باشد و مهم‌تر از همه هویت‌مداری است و نباید شرایط طوری باشد که خانواده شاهد و ایثارگر در دریافت خدمات هویت خود را پنهان کند.

در این جلسه از همکاری‌های مجدانه محمدکاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و حسن کریمی مسئول ستاد شاهد و ایثارگران در ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان شاهد و ایثارگر قدردانی و راه‌کارهای اساسی در ارائه تحول در خدمات دانشجویی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =