ساماندهی ظرفیت پذیرش دانشجو بر اساس نیازهای سازمان نیروهای مسلح

معاونت آموزشی وزارت علوم اعلام کرد: ساماندهی ظرفیت پذیرش دانشجو بر اساس نیازهای سازمان نیروهای مسلح برای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی وابسته به دستگاه‌های نظامی و انتظامی الزامی است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ساماندهی ظرفیت پذیرش دانشجو بر اساس نیازهای سازمان نیروهای مسلح برای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی وابسته به دستگاه‌های نظامی و انتظامی را الزامی دانست.

بر این اساس در راستای ساماندهی پذیرش دانشجو توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی نظامی-انتظامی و بر اساس مصوّبه شورای گسترش آموزش عالی ‬ممنوعیت پذیرش دانشجو در رشته محل‌ها به صورت آزاد و لزوم پذیرش دانشجو با کد رشته مستقل با شرط جذب در نیروهای مسلح برای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی وابسته به دستگاه‌های نظامی و انتظامی الزامی است. این مراکز باید نسبت به اعمال ممنوعیت و یا محدودیت در پذیرش دانشجو در رشته‌های عمومی (غیر نظامی-انتظامی)، که در سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پذیرش دانشجو در آن رشته‌ها انجام می‌شود؛ اقدام کنند.

ساماندهی ظرفیت پذیرش دانشجو بر اساس نیازهای سازمان نیروهای مسلح برای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی وابسته به دستگاه‌های نظامی و انتظامی الزامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =