چهارمین نشست بررسی نظام مسائل در هیئت اندیشه ورز علوم انسانی اراک برگزار شد

چهارمین نشست بررسی نظام مسائل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استان در کارگروه تخصصی هیئت اندیشه ورز علوم انسانی و تعالی دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، چهارمین نشست بررسی نظام مسائل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استان در کارگروه تخصصی هیئت اندیشه ورز علوم انسانی و تعالی دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی با حضور عابد حقدادادی مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این نشست بررسی مسائل حوزه ورزش همگانی، روستایی، قهرمانی و حرفه‌ای همچنین موارد حوزه جوانان اعم از ازدواج، اوقات فراغت، اشتغال و مشارکت های اجتماعی در استان مرکزی بررسی شد.

حقدادی گفت: برای بالا بردن میزان سرمایه اجتماعی در استان مرکزی باید حمایتگری از ورزشکاران استان به شایستگی صورت پذیرد. کسانی که به عنوان راه یافتگان به المپیک هستند باید از سوی جامعه مورد احترام و تکریم قرار گرفته و از سوی مسئولان تسهیلات و امکانات ویژه برای آنان به عنوان قهرمانان ملی و استانی در نظر گرفته شود.

وی افزود: حمایت از قهرمانان و تیم های ورزشی، توسعه مشارکت عمومی در ورزش همگانی و شهرها ‌و روستاها، نخبه پروری، توجه به نیازمندی‌های ورزش بانوان، توسعه سرانه ورزشی استان، رصد وضعیت ازدواج و طلاق در استان، توجه به استارت آپ ها، توسعه و توجه جدی تر به مرکز شتابدهی اشتغال جوانان و رویکرد جدید در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان از اهم مباحث مطروحه در این نشست ها است که باید با حمایت همه جانبه، اداره کل ‌ورزش و جوانان استان را در این راه تقویت کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار کرد: بررسی نظام مسائل در جهت تبیین نیازها، چالش ها و فرصت های پیش رو، بررسی نقاط ضعف و قوت با رویکرد بومی و با در نظر گرفتن رویکرد های ملی و کشوری منجر به کمک جامعه دانشگاهی به مدیریت ورزش و جوانان استان و از سویی جهت دهی به پایان نامه ها و طرح های تحقیقاتی دانشگاه را در بر خواهد داشت تا بتوان شاهد پژوهش های کاربردی بیشتری در استان باشیم.
حقددادی بیان کرد: با توجه به گستردگی این حوزه باید با تداوم‌ این نشست‌ها بتوان مباحث را عملیاتی کرد و از آنها خروجی گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =