برگزاری رویداد درهای باز دانشگاه شهید بهشتی آغاز شد

رویداد هفته درهای باز دانشگاه شهید بهشتی، با هدف آشنایی داوطلبان آزمون سراسری با دانشکده‌ها، پژوهشکده‌ها و رشته‌های این دانشگاه از امروز ۲ مرداد ماه به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، رویداد هفته درهای باز دانشگاه شهید بهشتی، با هدف آشنایی داوطلبان آزمون سراسری با دانشکده‌ها، پژوهشکده‌ها و رشته‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. این رویداد با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه توسط روابط عمومی به مدت پنج روز به‌صورت مجازی و برای آشنایی داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها با ظرفیت، توان و ویژگی‌های تحصیل در این دانشگاه برگزار می‌شود.

 داوطلبان و علاقمندان، از امروز شنبه دوم تا چهارشنبه ششم مردادماه می‌توانند از طریق سامانه وبینار بهشتی دانشگاه، براساس زمانبندی مشخص شده در روز و ساعت مقرر در رویداد شرکت کنند.

در هفته درهای باز دانشگاه، ۲۱ دانشکده و پژوهشکده دانشگاه شهید بهشتی، توسط اعضای هیئت رئیسه و اعضای هیئت علمی آن واحد به داوطلبان معرفی خواهند شد و متقاضیان ورود به دانشگاه، می‌توانند سوالات خود را با برگزار کنندگان رویداد، مطرح کنند.

بروشور معرفی دانشکده‌ها  و پژوهشکده‌های دانشگاه برای آشنایی داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ با واحدها و رشته‌های دانشگاه، توسط روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی تهیه و در وبسایت دانشگاه در دسترس علاقمندان قرار دارد.علاقمندان می‌توانند برای مشاهده بروشور اینجا کلیک کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =