جایگاه استاندار خوزستان باید در خور شأن مردم مظلوم باشد

١١٠ نفر از فعالان دانشجویی درباره جایگاه استانداری در خوزستان و حل اساسی مشکلات مردم این استان به منتخب مردم نامه‌ای ارسال کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، ١١٠ نفر از فعالان دانشجویی درباره جایگاه استاندار، فعالیت استانداری در خوزستان و حل اساسی مشکلات مردم این استان خطاب به آیت الله رئیسی منتخب مردم، نامه‌ای ارسال کردند.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: سال‌هاست از فداکاری‌های استان خوزستان در هشت سال دفاع مقدس می‌گذرد، سال‌هاست دولت‌های مختلف وعده رفع محرومیت از این استان را داده‌اند؛ اما مشکلات این استان غنی از نعمات الهی، نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه روز به روز در حال افزایش است.

در این نامه مطرح شد: با توجه به اخبار تأسف باری که مستمرا در این یکی دو سال اخیر از استان خوزستان به گوش میرسد و همچنین با توجه به وجود منابع عظیم استان که نیمی از ثروت کشور را تأمین می‌کند، به نظر می‌رسد استاندار خوزستان، جایگاه به مراتب حساس تری از سایر استانداران دارد، چنانکه حسب فرمایش حضرت روح الله (رضوان الله تعالی علیه) خوزستان دِین خود را به اسلام ادا کرده است،لذا طبعا نیز این دولت انقلابی براساس عمل به تکلیف، دین خود را به خوزستان قهرمان ادا خواهد کرد. 

دانشجویان در این نامه بیان کردند: جایگاه استاندار خوزستان در خور شأن مردم مظلوم و ستم دیده این استان باشد و ایشان حتی الامکان به عنوان معاون رئیس جمهور و عضو کابینه باشد و این اقدام عدالت محور حضرتعالی،  خود بخشی از مبارزه با تبعیض، فساد و ناکارآمدی است. انتخاب یک گزینه مومن، جهادی، عاقل، مردمی، ضد فساد و خواستار عدالت و مهم تر از همه، از نسل گام دوم انقلاب در جایگاه استانداری این استان باشد.

در نامه خطاب به منتخب مردم خاطرنشان شده است: شما حقیقتا امید مستضعفان و مایه روشنی چشم رنجدیدگان هستید همانها که پیر جماران آنها را ولی نعمتان انقلاب نامید پس با آزمودن پیران خسته و رزومه داران امتحان پس داده، این امید بسیار عظیم را کم سو نکنیم و پیروزی شیرینی که در انتخابات اخیر در کشور شاهد بودیم را بر دهان مردم شریف این استان تلخ نکنیم. دولت جوان و حزب اللهی باید در سپردن مسئولیت‌ها جسارت به خرج داده، همانطور که خمینی کبیر (رضوان الله تعالی علیه) با اتکا به جوانان توانست 2 ابر قدرت شرق و غرب را شکست دهد. 

در بخش پایانی این نامه آمده است: ما ایمان داریم ان شاالله همان طور که مقام معظم رهبری در ٢٨ خرداد امسال نوید دادند مردم از این انتخابات اخیر خیر خواهند دید، با اخلاص و مدیریت مدبرانه‌ی حضرتعالی قطعا چنین امری محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =