دریافت مقالات در هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه های مراقبتی ایران آغاز شد

معاون پژوهش و فناوری واحد یادگار امام و دبیر هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه های مراقبتی ایران از دریافت مقالات در هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه های مراقبتی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، رامین محمد علی طهرانی با اشاره به برگزاری هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه های مراقبتی ایران که برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی و در واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در تاریخ های ۲۶ و ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، گفت: لذا به منظور پشتیبانی از فعالیت های علمی محققان در حوزه‌های مرتبط با محور های کنفرانس رادار، دبیرخانه کنفرانس آماده دریافت و داوری مقالات است. 
طهرانی افزود: به این منظور پژوهشگران گرامی پس از ثبت نام در سایت کنفرانس به نشانی radar2021.iausr.ac.ir پس از مطالعه فایل راهنمای تهیه مقاله (فارسی و اینگلیسی) و مطابق فرمت مندرج در وب سایت  نسبت به بارگذاری فایل ورد مقاله در صفحه کاربری اقدام کنند. معاون پژوهش و فناوری واحد یادگار امام اظهار کرد: مقالات دریافت شده بلافاصله جهت داوری توسط اعضای کمیته علمی، به دبیر کمیته علمی ارسال می شود. 
وی ادامه داد: کاربر می تواند وضعیت پذیرش مقاله خود را در صفحه کاربری خود ملاحظه کند. 

دبیر هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه های مراقبتی ایران بیان کرد: پژوهشگران طبق جدول زمان بندی می توانند تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۰ نسبت به ثبت نام و ارسال مقالات اقدام کنند.

طهرانی در پایان گفت: همچنین محققین و سایر علاقمندان می توانند با ثبت نام در کارگاههای آموزشی که در ایام برگزاری کنفرانس برگزار می شود شرکت کرده و گواهینامه معتبر دریافت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =