معاون اول قوه قضائیه: در مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی نداریم

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه این قوه علم مبارزه با فساد درون سازمانی و برون سازمانی را برافراشته است، گفت: در مبارزه جدی با فساد هیچ خط قرمزی نداریم و متهم هر فردی باشد با آن مبارزه خواهیم کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان گلستان، اظهار داشت: خدا را شاکریم که مقام معظم رهبری برای دومین بار فرزندی از فرزندان قوه قضائیه را به عنوان رئیس قوه انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه با حضور آیت‌الله رئیسی شاهد تحول در قوه قضائیه بودیم، افزود: حجت الاسلام محسنی اژه‌ای حدود 40 سال در قوه قضائیه تلاش کرده و بر آن اشراف دارد و مشکلات را می‌داند.

مصدق ادامه داد: مقام معظم رهبری 6 مورد را برای نقشه راه قوه قضائیه مشخص کردند که یکی از آنها تاکید بر ادامه رویکرد تحولی و اجرای سند تحول با اهتمام بیشتر بوده است. تمام معاونت‌های قوه قضائیه برنامه خود را برای اجرای این سند تدوین کرده‌اند و رئیس قوه قضائیه بر آن نظارت کامل دارد.

وی خاطرنشان کرد: قوه قضائیه آینده روشنی دارد و برنامه‌های خوبی توسط قضات سراسر کشور تدوین شده و با این اتفاق تحول عظیمی در قوه قضائیه رخ خواهد داد.

مصدق افزود: اهتمام جدی به ماموریت‌های اساسی دستگاه قضا در قانون اساسی از دیگر مواردی است که مقام معظم رهبری به آن تاکید داشتند، گسترش عدالت، احیای حقوق عامه و تامین آزادی‌های مشروع، پیشگیری از وقوع جرم و مبارزه قاطع با فساد از جمله آن هستند.

وی ادامه داد: قوه قضائیه علم مبارزه با فساد درون سازمانی و برون سازمانی را برافراشته و در مبارزه جدی با فساد هیچ خط قرمزی نداریم و متهم هر فردی باشد با آن مبارزه خواهیم کرد.

مصدق با بیان اینکه ارتباط با متن مردم و حضور میان آنها از تاکیدات مقام معظم رهبری است، گفت: در این دوره تحول باید یک قوه قضائیه مقتدر، ارزشی، حامی مردم و مبارز جدی با غارتگران بیت المال بسازیم، مقام معظم رهبری تاکید داشتند قوه قضائیه برنامه‌های خود را با محور اسلام مداری تدوین کند.

وی یادآور شد: باید آئین دادرسی برگرفته از اسلام تدوین کنیم و امیدواریم در دوره تحول و تعالی بتوانیم قوه قضائیه ایده آلی تشکیل دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =