پخش یک مسابقه‌ جدید از شبکه پنج

مسابقه بزرگ کهکشان یکی از برنامه‌های شاخص نیمه دوم سال ۱۴۰۰ خواهد بود که از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز، مسابقه "کهکشان" عنوان برنامه جدیدی است که به زودی در کنداکتور شبکه پنج سیما قرار خواهد گرفت.

در هر قسمت از این مسابقه، گروهی 5 نفره متشکل از اعضای یک خانواده، تاریخ ارتباطات بشر را از گذشته تا به امروز طی می‌کند و به این بهانه با چالش‌های انسان در مواجهه با رسانه‌ها در هر یک از کهکشان‌های ارتباطی شامل کهکشان شفاهی، کهکشان چاپ، کهکشان دیجیتال و کهکشان ‌اینترنت ‌مواجه خواهند شد.

در این مسابقه همچنین برای اولین بار مخاطبان تلویزیون می‌توانند چالش‌های درون مسابقه را از طریق تکنولوژی‌های واقعیت افزوده AR و واقعیت مجازی VR همزمان با پخش مسابقه از تلویزیون در منازل خود تجربه کرده و شیوه‌ای نو را در تعامل با تلویزیون تجربه کنند.

با پایان یافتن مراحل ساخت دکور بزرگ این مسابقه که در فضایی 2000 متری طراحی شده، مراحل ثبت نام شرکت‌کنندگان نیز آغاز شده است.

به همین منظور خانواده‌هایی که آماده به چالش کشیدن خود در مواجهه به چالش‌های فیزیکی و معمایی این مسابقه‌اند باید تمایل خود را برای شرکت در این مسابقه اعلام کنند تا هماهنگی‌های بعدی برای حضور آنها در این مسابقه صورت گیرد.

این مسابقه در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تولید شده و مجری طرح آن مرکز نوآوری رسانا است.

تهیه‌کنندگی این مسابقه برعهده کمیل سوهانی بوده و محمدصادق باطنی به عنوان طراح مسابقه و محسن تقوی زنوز مشاور پروژه است.

همچنین بهراد رضازاده به عنوان جانشین تهیه و مدیر تولید، فاطمه دلاوری به عنوان سردبیر، مهدی آتش جام و مؤسسه اصحاب رسانه پویا به عنوان مدیر فنی و طراح اپلیکیشن، محمدرضا درخشان به عنوان کارگردان تلویزیونی، حامد صفایی به عنوان مدیر هنری، شهرام قاسمی به عنوان طراح و مجری دکور، بهراد جوانبخت به عنوان گرافیست، عباس نیک‌نفس، صالح رضاداد و مهدی امینیان به عنوان گروه طراحی بازی‌ها با این مسابقه همکاری دارند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1104245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =