آغاز ثبت‌نام دوره ارشد مجازی اخلاق پزشکی از فردا

ثبت‌نام دوره کارشناسی ارشد مجازی اخلاق پزشکی فردا ۴ مرداد ماه از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دوره کارشناسی ارشد اخلاق پزشکی مجازی/ترکیبی در دانشگاه علوم پزشکی تهران و توسط گروه اخلاق پزشکی (از گروه‌های وابسته به دانشکده پزشکی) و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار می‌شود. ثبت‌نام این دوره فردا ۴ مرداد ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز شده و ۲۰ مرداد ماه به پایان می‌رسد.

این دوره به صورت مجازی ترکیبی و با استفاده از روش‌های مختلف تدریس با تاکید بر مشارکت فعال دانشجویان ارائه می‌شود. کلاس‌ها به صورت مجازی و از طریق ارائه محتوای الکترونیکی، مطالعه موارد آموزشی ارائه شده، انجام و ارسال تکالیف در قالب سامانه آموزش مجازی نوید در طول نیمسال تحصیلی خواهد بود. 

برنامه‌های حضوری گروه شامل ژورنال کلاب و گراند راند جمعا ٣ ساعت در هفته برگزار خواهد شد که بسته به شرایط ممکن است به صورت مجازی برگزار شود. آزمون دروس و نحوه ارزیابی دانشجو در پایان هر یک از ترم‌های تحصیلی توسط اساتید مربوطه تعیین می‌شود. سقف مدت مجاز تحصیل در این رشته ٥ سال پیش بینی شده است.

شرایط پذیرش دانشجو

پذیرش دانشجو با انجام مصاحبه علمی-انگیزشی و مبتنی بر نیاز کشور صورت خواهد گرفت. از طرفی تنوع جغرافیایی، سن و جنس داوطلبان از عواملی است که بر پذیرش تاثیر خواهد داشت.

اولویت پذیرش با متقاضیانی است از دانشگاه هایی است که با کمبود متخصص مواجه هستند. سابقه تدریس اخلاق پزشکی برای داوطلبات امتیاز مثبت تلقی خواهد شد.

شرط قبولی کسب حداقل‌های لازم (هنجاری و معیاری) برای ورود به دوره بر اساس نتایج مصاحبه است. توان متقاضیان در مطالعه و درک مطلب زبان انگلیسی امتیاز تلقی خواهد شد.

دانشجو در بخش علمی مصاحبه باید به سوالات علمی پاسخ دهد، سوالات مذکور می‌تواند رویکرد داوطلب را در مواجهه با یک چالش اخلاقی بررسی کرده یا در حیطه دانشی مطرح شود.

در بخش انگیزشی مصاحبه، در مورد علل و چرایی تمایل به تحصیل در دوره و امکان حضور در برنامه‌های روتین گروه نظیر ژورنال کلاب، گراند راند و  ارائه مقاله و انجام تکالیف صحبت خواهد شد. مصاحبه، بسته به شرایط می تواند به صورت حضوری یا آنلاین انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محسن IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      0 0
      سلام.لطفا پیگیری کنید ببینید این دوره شروع شد یا نه؟ ما در سنجش ثبت نام کردیم. پول هم دادیم ولی هیچ خبری نشد. هیچ پیامی نیامد.چند بار سامانه سنجش را چک کردم ولی باز هیچی به هیچی. اینج گفته اید از مهر شروع دوره هست؟؟؟؟ تعجب میکنم