دست ایران را بالا ببرید

از ساعت پنج و سی دقیقه بامداد ناهید کیانی نماینده تکواندو ایران به مصاف کیمیا علیزاده از تیم پناهجویان میرود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ اینک که تقدیر است بین کیانی و علیزاده یکی را انتخاب کنیم، نبود تماشاگران چندان بد هم به نظر نمیرسد. حالا که قرار است شاهد برد و باخت همزمان ایران باشیم، همان بهتر که المپیک بدون تماشاگر برگزار میشود. اصلا هواداران از سرتاسر جهان باشند که چه شود؟ به ریشمان بخندند و برای هر ضربه ای که یک ایرانی میخورد کف بزنند؟ باشند که تنها مدال آور زن تاریخ المپیک ایران را پناهنده ببینند؟ که از شخص کناری خود بپرسند که مشکل ایران چیست که قهرمانانش فرار میکنند؟ ببینند که چگونه به انتظار شکست قهرمان دیروزمان نشسته ایم؟ ...از هر زاویه که این مسابقه را میبینم، همان بهتر که المپیک بدون تماشاگر برگزار میشود.

 تکلیفمان با دختر اصفهانی مشخص است. کیانی نماینده پرچم ایران در المپیک است و موفقیت او سربلندی پرچم و ملت. اما با حریف چه کنیم که او هم وصله خودمان است. او هم اهل کرج است و تا همین چندوقت پیش دوش به دوش کیانی برای این پرچم جنگیده است. رقیب امروز، تنها بانوی مدال آور تاریخ المپیک ایران است. شما بگوئید که چگونه او را از خود ندانیم؟ چگونه با آرزوی باختنش به تماشای این رقابت بنشینیم؟ نمیشود که نمیشود که نمیشود...

این رقابت نیز به پایان میرسد اما شما دو رفیق دیروز و دو رقیب امروز، یادتان باشد که سکانس پایانی این رقابت را زیبا رقم بزنید. هوگوپوش برنده فراموش نکند که ایران را شکست داده است. فراموش نکنید که ما گوشت هم را بخوریم استخوان هم را دور نمی ریزیم. در پایان روی هم را ببوسید و دست ایران را بالا ببرید.

انتهای پیام

گزارش از محمدمعین ملکی

کد خبر: 1104279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =