تعیین تکلیف داوطلبان ارشد که پس از مهلت خوداظهاری، کرونا می‌گیرند

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور به تشریح وضعیت داوطلبان آزمون ارشدی پرداخت که پس از پایان مهلت خوداظهاری، به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در نوبت صبح روزهای چهارشنبه ۶ مرداد، پنجشنبه ۷ مرداد و جمعه ۸ مرداد سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون متقاضیان از امروز یکشنبه ۳ مرداد ماه ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  قرار خواهد گرفت.

سازمان سنجش آموزش کشور همانند سال‌ گذشته مهلتی را برای خوداظهاری داوطلبانی که به بیماری کرونا مبتلا هستند، در نظر گرفته است تا بتواند تدابیر لازم برای آزمون این داوطلبان را در نظر بگیرد. بر این اساس داوطلبانی که علائم بیماری آنها از ۲۵ تیر به صورت قطعی تایید شده بود باید از ۲۸ تا ۳۰ تیرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، فرم خوداظهاری را تکمیل و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در سایت بارگذاری می‌کردند. 

مهلت تکمیل فرم خوداظهاری آزمون کارشناسی ارشد ۳۰ تیرماه به پایان رسید و اولین نوبت این آزمون ۶ مرداد ماه برگزار می‌شود. در این بین تکلیف داوطلبانی که نتیجه تست کرونای آن‌ها در این بازه زمانی مثبت شده مشخص نیست. آیا قرار است در کنار سایر داوطلبان آزمون دهند یا سازمان سنجش آموزش کشور تدابیری را برای آنان در نظر گرفته است؟

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در این‌باره به ایسکانیوز گفت: داوطلبانی که از در این بازه زمانی به بیماری کرونا مبتلا می‌شوند باید از طریق اپلیکشن ماسک نسبت به شرکت در آزمون اقدام کرده یا به باجه‌های رفع نقص سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =