گشایش دفتر مشاوره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین

دفتر مشاوره با اخذ مجوز از سازمان بهزیستی در مراسمی با حضور مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین گشایش یافت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دفتر مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین شامل دو دفتر مشاوره خصوصی، یک دفتر مشاوره گروهی و سالن اجتماعات در محل ساختمان شماره ۲ این واحد دانشگاهی با اخذ مجوز از سازمان بهزیستی در مراسمی با حضور مسئولان شهرستان نایین و مدیران اداره بهزیستی استان اصفهان به‌صورت ویدئو کنفرانس گشایش یافت.

 سیدعلی سجادی امام جمعه شهر نایین در این مراسم با تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین و اداره بهزیستی شهرستان نایین بر وجود دفاتر مشاوره برای کاهش معضلات اجتماعی و فرهنگی تأکید کرد.

نهادینه کردن فرهنگ مشاوره

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین نیز گشایش دفتر مشاوره را یکی از اهداف اولیه خود در دانشگاه دانست و اظهار کرد: امیدواریم با گشایش دفتر مشاوره مشکلاتی که در زمینه اعتیاد و معضلات خانوادگی وجود دارد، کاهش یابد و با روشنگری مناسب و اصولی، مشاوره و لزوم بهره‌مندی خانواده‌ها از مشاوران صالح و توانمند، این فرهنگ در شهرستان نهادینه شود.

وحیدرضا صیرفیان از اداره بهزیستی شهر نایین و مسئولان شهر به دلیل مساعدت‌ها و همراهی برای اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین قدردانی کرد.

بهروز حمیدپور رئیس اداره بهزیستی نایین هم با برشمردن اقدامات اداره بهزیستی شهر نایین از دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل تخصیص فضای مناسب و اقدام برای گشایش دفتر مشاوره قدردانی کرد.

دفتر مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین با پیگیری‌های مکرر مسئولان دانشگاه و زارع نیستانک مدیر مرکز مشاوره با مجوز اداره بهزیستی مجوزهای لازم را اخذ کرد و آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های مختلف به شهروندان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104301

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =