توزیع کارت آزمون ارشد آغاز شد

کارت ورود به جلسه آزمون‌ ورودی مقطع کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در نوبت صبح روزهای چهارشنبه ۶ مرداد، پنجشنبه ۷ مرداد و جمعه ۸ مرداد سال ۱۴۰۰ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد. متقاضیان هر یک‌ از کدرشته‌های امتحانی لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند.

محل برگزاری آزمون متقاضیان با توجه به شهرستان درج شده در بند ۳۷ تقاضانامه ثبت‌نامی آنان تعیین شده است. کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون متقاضیان از امروز یکشنبه سوم مرداد از دقایقی پیش روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

متقاضیان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای(نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی(شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. به همین منظور متقاضیان باید شخصا نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

آن دسته از متقاضیانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم(رشته‌ شناور) نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از درگاه سازمان سنجش آموزش کشور پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند. زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور (رشته انتخابی دوم) صبح چهارشنبه ۶ مرداد تعیین شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =