گزارش بازیهای المپیک/ تکواندو ایران بدون مدال المپیک را ترک کرد

رقابت های المپیک ۲۰۲۰ توکیو آغاز شده و المپین های کشورمان در رشته های مختلف به مصاف حریفان می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مسابقات المپیک ۲۰۲۰ پس از یک سال تعویق از روز گذشته و پس از برگزاری مراسم افتتاحیه در شهر توکیو رسما آغاز شد. از امروز تا پایان رقابت‌های المپیک با آخرین اخبار و حواشی جذاب این تورنمنت بزرگ جهان ورزش با شما همراه خواهیم بود.

این شما و این مهمترین اخبار روز سوم المپیک ۲۰۲۰:

اخبار روز دوم مسابقات را اینجا ببینید و بخوانید.

ناکامی حسینی در شانس مجدد

میرهاشم حسینی نماینده وزن 68- کیلوگرم تکواندو مردان کشورمان در جدول شانس مجدد برابر حریف سرشناس کره‌جنوبی با نتیجه 30 بر 21 شکست خورد و با حذف از مسابقات، از رسیدن به مدال برنز المپیک2020 بازماند.

پاداش طلا به فروغی اهدا شد

پاداش ۱۰۰۰۰ یورویی کمیته ملی المپیک به عنوان پاداش پای سکوی مدال آوران طلای المپیک، پیش‌از ظهر امروز در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در توکیو به جواد فروغی قهرمان المپیکی کشورمان در ماده تپانچه ۱۰ متر بادی اهدا شد.

شکست کیمیا علیزاده و حذف ناهید کیانی از المپیک

با شکست ١٠ بر ٣ کیمیا علیزاده در دیدار نیمه نهایی مقابل حریف روسیه‌ای، ناهید کیانی از گردونه رقابت‌های المپیک توکیو حذف شد.

شکست میرهاشم برابر حریف ازبک

میرهاشم حسینی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم تکواندو در مرحله یک‌چهارم نهایی برابر پدیده مسابقات از ازبکستان با نتیجه ۳۴ بر ۲۲ شگست خورد. میرهاشم با این شکست از دور مسابقات حذف شد و حالا باید امیدوار باشد که نماینده ازبکستان به فینال برسد تا او برای مدال برنز تلاش کند.

گزارش زنده المپیک/ صعود کیمیا علیزاده به نیمه نهایی

کیمیا علیزاده به نیمه نهایی رسید

کیمیا علیزاده در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های وزن ۵۷- کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری ۹ بر ۸ دست پیدا کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. در صورت پیروزی علیزاده در دیدار بعدی که تحت عنوان تیم پناهجویان مبارزه می کند، ناهید کیانی به جدول شانس مجدد باز خواهد گشت و می تواند برای مدال برنز تلاش کند.

صداقت به فینال نرسید

مهیار صداقت تیرانداز کشورمان در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر المپیک۲۰۲۰ تنها با اختلاف ۰.۱ امتیاز از رقیب چینی خود در رتبه نهم قرار گرفت و از صعود به فینال بازماند.

گزارش زنده المپیک/ صعود کیمیا علیزاده به نیمه نهایی

علیزاده مدافع عنوان قهرمانی را هم کنار زد

کیمیا علیزاده در مرحله یک‌ هشتم نهایی المپیک۲۰۲۰ برابر جید جونز ستاره کاروان بریتانیا و قهرمان دو دوره اخیر المپیک با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ به پیروزی رسید و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

گزارش بازی های المپیک/ کار سخت بسکتبال برای صعود

ناکامی رستمیان در صعود به فینال

هانیه رستمیان در مرحله مقدماتی تپانچه ۱۰ متر بادی بانوان المپیک۲۰۲۰ به مقام دهم رسید و از صعود به فینال بازماند. در این مرحله ۸ ورزشکار اول راهی فینال شدند.

گزارش بازی های المپیک/ کار سخت بسکتبال برای صعود

صعود ملایی به نیمه نهایی

نازنین ملایی در یک چهارم نهایی مسابقات قایقرانی روئینگ تک نفره زنان، مسافت ۲ کیلومتری را با زمان ۰۸:۰۷.۳۲ دقیقه طی کرد و پس از نمایندگان نیوزلند و سوئیس در رده سوم ایستاد و به نیمه نهایی المپیک۲۰۲۰ صعود کرد.

گزارش بازی های المپیک/ کار سخت بسکتبال برای صعود

کار بسکتبال برای صعود خیلی خیلی سخت‌تر شد!

کوارتر چهارم فوق‌العاده، ۳ کوارتر ابتدایی را جبران نکرد؛ تیم ملی بسکتبال کشورمان در اولین بازی خود در المپیک۲۰۲۰ با نتیجه ۸۴ بر ۷۸ مغلوب شد، تیم ملی در ۳ کوارتر اول بازی بسیار پراشتباهی داشت.

گزارش بازی های المپیک/ کار سخت بسکتبال برای صعود

پیروزی حسینی در گام نخست

میرهاشم حسینی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم تکواندو مردان کشورمان در اولین مبارزه خود در المپیک۲۰۲۰ برابر نماینده چین تایپه با نتیجه ۱۸ بر ۱۶ به پیروزی رسید و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

گزارش بازی های المپیک/ کار سخت بسکتبال برای صعود

کد خبر: 1104326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =