مسئولان درباره افتتاح کلینیک مهدی شفاف‌سازی کنند

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیانیه‌ای خواستار شفاف‌سازی مسئولان درباره افتتاح کلینیک مهدی شد.

 به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیانیه‌ای خواستار شفاف‌سازی درباره افتتاح کلینیک «مهدی» شد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: اخبار منتشر شده توسط روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران توجه بیش از پیش نهاد ریاست جمهوری و وزارت بهداشت به بزرگترین پروژه عمرانی سلامت کشور و خاورمیانه مهدی کلینیک است. علی‌رغم آنکه در دو سال اخیر بارها وعده افتتاح و بهره‌برداری از مهدی کلینیک از منابع رسمی منتشر شده؛ اما عدم پیشرفت و توسعه پروژه مانع اصلی این اتفاق بوده است.

در این بیانیه مطرح شده است: با این وجود شنیده می‌شود که هم اکنون تلاش‌های زیادی در جهت افتتاح هر چه زودتر بخش‌های خدماتی از این بیمارستان صورت گرفته تا پس از تعویق مکرر در عید غدیر این مهم صورت پذیرد. به نظر می‌رسد با وجود حواشی نوع قرارداد و برخی شرایط درباره عدم اتمام پروژه عده‌ای به دنبال ثبت این حرکت در کارنامه مجموعه فعلی دولت، اجبار آیندگان و بهره‌برداری همگانی از پروژه و بی‌احترامی به کرامت بیمار هستند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از مسئولان امر خواستار شفاف‌سازی در اسرع وقت و حداکثر تا 2 روز آینده در خصوص این پروژه و اقدامات و اخبار مربوطه است. امید است بدون هرگونه غرض ورزی سیاسی، تجاری سازی دولتی و بهره‌برداری خصوصی دانشگاه علوم پزشکی تهران همچون گذشته در مسیر پیشرفت و تعالی قدم گذارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =