توسعه مراکز درمانی نیروی دریایی سپاه در کشور

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه توسعه مراکز بیمارستانی و درمانی امسال در دستور کار قرار دارد، گفت: مراکز درمانی ما در مناطق محروم و کمترتوسعه‌یافته کشور ایجاد می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری با اشاره به ضرورت توسعه مراکز بهداشتی درمانی مراکز کمترتوسعه‌یافته و محروم، اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه 6 بیمارستان استقراری و 5 بیمارستان صحرایی دارد.

وی با بیان اینکه "امسال توسعه بعضی از بیمارستان‌ها را در دستور کار داریم" افزود: کلینیک چابهار، بیمارستان شهید محمدی‌ها در بندرلنگه و شهید سلیمانی را در منطقه عسلویه در دستور کار داریم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری اینکه "بیمارستان شهید سلیمانی در عسلویه و شهید محمدی‌ها در بندرلنگه در مناطق کمترتوسعه‌یافته ما هستند"، گفت: من دیدم در تصادف‌هایی که در این مناطق صورت می‌گرفت به‌علت نبود بیمارستان و مراکز درمانی مردم فوت می‌کردند.

دریادار تنگسیری با ابراز اینکه "الحمدلله با همت همکاران ما در سپاه کارهای بزرگی صورت گرفته است"، خاطرنشان کرد: بیمارستان چالوس یکی از همین مراکز بود که بخشی از آن سال گذشته افتتاح و بخش عمده آن امسال افتتاح و بهره‌برداری شد.

وی اضافه کرد: روز به روز سعی می‌کنیم در نیروی دریایی سپاه تجهیزاتی که داریم در راستای خدمات‌رسانی به مردم به‌ویژه در نقاط کمترتوسعه‌یافته استفاده شود. ما سعی کردیم بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در جنوب در نقاطی ایجاد شود که کمترتوسعه‌یافته و دارای محرومیت باشد و به این کار نیز افتخار می‌کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1104364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =