7 مرداد؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «سرانگشتان گره‌گشا»

مهلت ارسال آثار به جشنواره «سرانگشتان گره‌گشا» ۷ مردادماه به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز از مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، جشنواره بزرگ فرهنگی آموزشی «سرانگشتان گره‌گشا» با محوریت ارتقای جایگاه مادری و بانوان در جامعه ایرانی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده با تاکید بر مبانی و ارزش‌های دینی از سال گذشته آغاز شد و به‌عنوان یکی از موفق‌ترین دوره‌های مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان شناخته می‌شود.

از ابتدای دوره شرکت‌کنندگان آثار خود را در قالب‌های عکس، فیلم کوتاه، مستند، پادکست، پوستر نوشته، موسیقی، شعر، رمان، داستان‌کوتاه، دل‌نوشته، صفحات شبکه‌های مجازی، برنامه و نرم‌افزارهای کاربردی، تولید محتوای الکترونیک و ... به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند و شرکت‌کنندگان باید توجه داشته باشند که فقط تا ۷ مردادماه ۱۴۰۰ می‌توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند و آثار ارسالی بعد از این زمان به هیچ وجه داوری نخواهد شد.
افرادی که در این جشنواره ثبت‌نام کرده و در ارسال آثار خود به مشکل برخورده‌اند، قبل از پایان فرصت ثبت آثار در جشنواره به آدرس ecnahad.ir مراجعه کرده یا برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های پشتیبان مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =