پلیتیک های آقا فیروز برای دور زدن قانون 

محمدمعین ملکی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ طبق بند ۵ ماده ۳۱ آئین نامه مسابقات، سرمربیان در صورت غیبت بدون موجه در نشست های خبری، از یک تا پنج میلیون تومان جریمه می شوند.

بدون شک فیروز کریمی سرمربی کنونی تراکتور، یکی از خاطره انگیزترین مربیان فوتبال ایران است. آقا فیروز همواره با زبان و رفتار طنز به حواشی فوتبال ایران واکنش نشان داده و همین امر باعث شده که نام فیروز کریمی با اتفاقات غیرقابل پیش بینی در فوتبال ما عجین شود. آخرین سرمربی ایرانی فاتح جام باشگاه های آسیا، در این سالها حسابی سازمان لیگ و قوانین منحصر به فردش را به درد سر انداخته و هر کجا که به قوانین بعضا عجیب فوتبال ایران اعتراض داشته، به گونه ای طنزآلود و البته غیرقابل پیش بینی قانون را نقض کرده است.

 سالها پیش که کمیته انضباطی، کریمی را یک جلسه از همراهی تیم خود محروم کرده بود، آقا فیروز چنان قانون را نقض کرد که جایزه طنز هفته نامه گل آقا به او رسید. کریمی که از روی سکوها تیم خود را همراهی میکرد با روشی نامتعارف و غیرقابل پیش بینی، با بلندگوی دستی به هدایت تیم خود پرداخت. او بدون مرتکب شدن هیچ تخلفی، قانون و قانونگذار را با هم دور زد. شاید قانونگذار در حین تصویب این قانون، فکرش را هم نمیکرده که مو لای درز قانون وضع شده برود، چه رسد به اینکه این قانون به این شیوه زیر پا گذاشته شود. اما آقا فیروز ثابت کرد که سخت در اشتباه بوده و کور خوانده.

شب گذشته و در پایان دیدار پرسپولیس و تراکتور، کریمی با پلتیک تازه ای اعتراض خود را به حضور اجباری سرمربیان در کنفرانس های خبری نشان داد. حالا که سازمان لیگ سرمربیان را موظف به حضور در نشست خبری کرده است، آقا فیروز دل پیچه و بیرون روی گرفت. باز هم دور زدن قانون و قانونگذار بدون ثبت تخلف. آیا باید از امروز منتظر دل پیچه و سردرد مربیان در زمان نشست خبری باشیم؟

 به نظر میرسد بهتر است که سازمان لیگ و کمیته انضباطی در هنگام قانونگذاری و صدور حکم از آقا فیروز دعوت کنند تا روش های دور زدن قانون های مدنظرشان را پیش بینی کند. لاقل دیگر کسی بدین شکل قانون های من درآوردیشان را زیر پا نمیگذارد و اینگونه غافلگیر نمی شوند. 

انتهای پیام

کد خبر: 1104460

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =