۷۶۹ کتابفروشی در طرح تابستانه کتاب ثبت نام کردند

۷۶۹ کتابفروشی در سراسر کشور از آغاز ثبت نام تا امروز برای عضویت در طرح تابستانه کتاب ثبت نام کردند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز، پس از طرح «بهارانه کتاب» که برای حمایت از کتابفروشی‌ها برگزار شد، شاهد اجرای طرح حمایتی دیگری از این قشر با عنوان طرح «تابستانه کتاب» هستیم. ثبت نام در این طرح از ۲۹ تیرماه آغاز شده  و تا دو روز دیگر به  پایان می‌رسد.

از زمان آغاز ثبت نام در طرح تابستانه کتاب تا امروز چهارم مرداد ماه، ۷۶۹ کتابفروشی برای عضویت در طرح ثبت نام کردند. از این میان ۱۸۲ کتابفروشی در شهرستان‌ها و ۵۸۷ کتابفروشی در مراکز استان‌ها فعالیت می‌کنند. تاکنون هیچ آماری از تعداد کتابفروشی‌هایی که در این طرح فروش دارند اعلام نشده است. پس از پایان مهلت ثبت نام، کار بررسی کتابفروشی‌ها برای عضویت در طرح آغاز می‌شود.

۸۷ کتابفروشی در استان تهران برای عضویت در طرح تابستانه کتاب ثبت نام کردند که از این میان ۸۴ کتابفروشی در مرکز استان و ۳ کتابفروشی در شهرستان‌های استان تهران فعالیت می‌کنند.

این طرح حمایتی از نهم تا پانزدهم مرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود. ۳۰۰ هزار تومان سقف خرید مخاطبان کتاب از کتابفروشی‌های عضو طرح تابستانه کتاب است. هنوز میزان تخفیف اختصاص یافته به این طرح اعلام نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1104504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =