۷ کشته در پی تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه ایالت یوتای آمریکا

در پی وقوع طوفان شن در ایالت یوتای آمریکا و کاهش دید در بزرگراه این ایالت ۲۰ خودرو با هم برخورد کردند و ۷ تن جان باختند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از روسیا الیوم، منابع محلی در آمریکا اعلام کردند بر اثر وقوع طوفان شن و کاهش سطح دید ۲۰ خودرو در بزرگراه ایالتی «میلارد» در یوتا با یک دیگر تصادف کردند.

نیروهای امدادی ایالت یوتا اعلام کردند بر اثر این تصادف زنجیره‌ای ۷ تن از شهروندان کشته شدند و تعدادی دیگر نیز بر اثر جراحات به بیمارستان منتقل شدند.

یکی از مقامات ایالت یوتا در توئیتر با منتشر کردن تصاویری در خصوص این تصادف نوشت: یک ردیف خودرو خراب شده، وانت، تریلرهای بزرگ در جاده وجود دارد.

پیش از این و بنا بر آمارهای اعلام شده از سوی مقامات آمریکایی، گسترش خشکسالی و نیز افزایش بی سابقه گرمای هوا در مناطق مختلف آمریکا موجب آتش سوزی‌های گسترده در این کشور شده که بسیاری را بی خانمان و عده‌ای را نیز به کام مرگ کشیده است.

تا به حال بیش از ۴۱۰ هزار هکتار زمین در اورگن طعمه حریق شده و بیش از ۲ هزار خانه هم در این آتش سوزی نابوده شده است. این حادثه یکی از بزرگترین آتش سوزی‌ها در تاریخ آمریکاست و هفته هاست مقامات را با مشکلات جدی در زمینه مهار آن مواجه کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1104507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =