سارقان ۵۰ منزل در مرزداران دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منزل خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره سرقت در غرب تهران معترف شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، سرهنگ "جلیل موقوفه‌ای" اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی  واحدهای عملیاتی در مناطق غرب تهران فعال بودند که گشت انتظامی کلانتری ۱۳۹ مرزداران به یک دستگاه خودروی پژو با ۳ سرنشین مشکوک شدند.

وی با اشاره به اینکه در استعلام انجام شده مشخص شد خودرو سرقتی بوده عنوان کرد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس به سرعت  از محل متواری که ماموران  در یک عملیات تعقیب و گریز یک کیلومتری و پس از شلیک چند تیر هوایی،  خودروی متهمان را متوقف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: در این عملیات سارقان که می بینند راهی جز تسلیم شدن در برابر ماموران را ندارند به سمت ماموران کلانتری  حمله ور که در این عملیات پلیسی،   یکی از  ماموران گشت انتظامی کلانتری مرزداران به شدت مجروح می شود ولی با اقتدار پلیس هر ۳ متهم دستگیر و به کلانتری برای تحقیقات تکمیلی منتقل می شوند.

سرهنگ موقوفه ای تصریح کرد : سارقان پس از انتقال به کلانتری به ۵۰ فقره سرقت منزل در غرب تهران با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه متهمان سابقه دار بوده و پیش تر روانه زندان شده اند، افزود: کشف جزئیات سرقت ها و شناسایی مال باختگان در دستور کار قرار دارد.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1104524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =