بزرگ‌ترین محموله ‌مرغ وارداتی ترخیص شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از آغاز روند بارگیری و ارسال محموله ۱۰۰۰ تنی مرغ وارداتی از بندر شهید رجایی بندرعباس کمتر از ۲۴ ساعت پس از صدور دستور قضایی به سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی صدور دستور قضایی برای ترخیص فوری محموله 1000 تنی مرغ وارداتی موجود در بندر شهید رجایی بندرعباس، روند بارگیری و ارسال این محموله بزرگ به سراسر کشور آغاز شده است.

وی گفت: بنا به دستور ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر لزوم نظارت دستگاه قضایی بر بازار و کنترل قیمت‌ها ما این نظارت را انجام دادیم.

صالحی افزود: در همین راستا و به منظور پیگیری حقوق عامه، پس از صدور دستور قضایی، 1000 تن مرغ وارداتی موجود در بندر شهید رجایی بندرعباس، هم اکنون به وسیله تریلرها و کامیون‌های سنگین و نیمه سنگین در حال بارگیری و ارسال به مناطق مختلف کشور است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با قدردانی از همه کسانی که در این رابطه با مسئولان قضایی همکاری لازم را داشته‌اند خاطرنشان کرد: خوشبختانه با ورود به موقع دستگاه قضایی به موضوع و در نتیجه همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی و صاحبان کالا و البته با اطلاع رسانی به موقع موضوع از طریق رسانه‌ها هم اکنون در کمتر از 24 ساعت پس از صدور این دستور کار انجام شد.

وی تصریح کرد: با بارگیری و ارسال این محموله بزرگ مرغ به مناطق مختلف کشور، ضمن جلوگیری از تحمیل هزینه‌های بیشتر ناشی از تأخیر در ترخیص این کالای اساسی به بیت المال، گام مهمی به منظور تأمین نیاز بازار برداشته شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1104573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =