افتتاح ایستگاه واکسیناسیون شرق اصفهان در دانشگاه آزاد اصفهان

ایستگاه واکسیناسیون منطقه شرق اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری ایسکانیوز، آیین افتتاحیه ایستگاه واکسیناسیون منطقه شرق اصفهان صبح امروز با حضور حسین فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) و پیام نجفی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در واحد خوراسگان برگزار شد.

نجفی در این مراسم با اشاره به استفاده از ظرفیت استادان و دانشجویان نخبه پرستاری و مامایی دانشگاه در پیشبرد فعالیت‌های این مرکز اظهار کرد: همانطور که از ابتدای شیوع کرونا تمام تلاش خود را برای خدمت ب مردم بکار بستیم همچنان نیز به همکاری مستمر با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای خدمت‌رسانی در واکسیناسیون عمومی ادامه خواهیم داد.

در ادامه این مراسم نیز فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) به کاهش ۳۰ درصدی مشکلات تزریق واکسن شهر اصفهان با تأسیس این مرکز اشاره کرد و گفت: از ویژگی‌های این ایستگاه واکسیناسیون می‌توان به سهولت دسترسی و کاهش تردد مردم ساکن شرق اصفهان برای تزریق واکسن اشاره کرد.

ایستگاه واکسیناسیون شرق اصفهان با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)، سپاه پاسداران صاحب‌الزمان (عج) و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سالن فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با واکسیناسیون آیت‌الله شوشتری و جمعی از دانشگاهیان در حضور جمعی از مسئولان لشکری، استانی و شهری آغاز به کار کرد.

در این پایگاه با ایجاد ۱۶ خط واکسیناسیون، از ساعت ۸ صبح تا ۱۸، امکان تزریق بیش از ۱۰۰۰ دوز واکسن در هر روز فراهم شده است.

پایان پیام./

کد خبر: 1104619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =