بازیکن ما اصلا در بوشهر نبود!

شب گذشته، کمیته انضباطی حکم عجیبی در خصوص پرونده یکی از بازیکنان استقلال ملاثانی، صادر کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، عنوان کرد: رضا صدری بازیکن تیم شاهین در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. در حین بازی و زمانی که تیم حریف صاحب یک ضربه کرنر شد، این بازیکن با بازیکن ما که در محوطه جریمه قصد یارگیری داشت، دچار درگیری می‌شود که همین باعث می‌شود، داور او را از زمین اخراج کند.

وی ادامه داد: صدری هنگام خروج از زمین شروع به فحاشی کرد و در حالی که باید عوامل بازی او را به بیرون از محوطه زمین بازی هدایت می‌کردند، او کنار زمین ایستاده بود و حتی در مقطعی با عباس لطیفی مربی تیم استقلال ملاثانی درگیر شد. وقتی بازی تمام شد او دوباره شدیدا شروع به فحاشی کرد که کدام بازیکن درون محوطه جریمه با من برخورد داشته است؟ در همین حین نیز رضا رضایی، بازیکن تیم ما به او می‌گوید، فرض کن من بوده‌ام که بازیکن بوشهر با بازیکن ما درگیر می‌شود و طبیعی بود که بازیکن ما هم در این درگیری از خود دفاع کند. البته درگیری بین دو تیم شاید ۴۰ ثانیه هم طول نکشید که ختم به خیر شد.

دانیال آراد بهوند عنوان کرد: این رای عادلانه نیست زیرا ما مقصر این درگیری‌ نبودیم و نباید حق تیم مظلوم ملاثانی که با سخت‌ترین شرایط در لیگ یک بازی کرد و فوتبال پاک را هم به نماش گذاشت، ضایع شود.

انتهای پیام/

گفتگو از امیر کریمی

کد خبر: 1104653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =