۱۷ کشته و زخمی و ۵ مفقودی در پی انفجار در آلمان

بر اثر انفجار در یک شهرک صنعتی شیمیایی در لورکوزن دست کم یک نفر کشته، ۱۶ نفر زخمی و پنج نفر مفقود شدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، گزارش‌های رسانه‌ای از انفجار در منطقه‌ای در شهر لورکوزن در جنوب ایالت نوردراین وستفالن حکایت دارد.

روز سه شنبه در اثر انفجار در محل دفن زباله در کارخانه‌ای در لورکوزن چندین نفر زخمی شدند.

اوایل امروز مسئولان محلی انفجار در لورکوزن را تأیید کردند. به گفته شاهدان عینی، ستون بزرگی از دود بر روی این کارخانه مشاهده شده است. انفجار حوالی ساعت ۹:۳۰ صبح رخ داده است.

مدیران یک مرکز مواد شیمیایی در آلمان اعلام کردند انفجار با منشا ناشناخته در یک سایت شرکت شیمیایی در لورکوزن در غرب آلمان باعث ایجاد دود قابل توجهی شد و از ساکنان منطقه خواسته شد درها و پنجره‌ها را بسته نگه دارند.

 در پیام توییتری این شهرک شرکت‌های شیمیایی که یکی از بزرگترین‌ها در اروپا در این بخش است، آمده است انفجاری با منشا ناشناخته در چمپارک لورکوزن روی داد.

در این پیام آمده است: "از ساکنان خواسته می‌شود که به اتاق‌های بسته بروند و درها و پنجره‌ها را بسته نگه دارند". این منبع همچنین افزود آتشنشانان در حال بررسی موضوع هستند.

برنامه ملی هشدار بلایای طبیعی نیز این رویداد را به عنوان "خطر شدید" طبقه بندی کرد. پلیس کلن نیز در حساب کاربری خود در توییتر از "خسارت گسترده" خبر داد و اعلام کرد چندین بخش از بزرگراه بسته شده است.

نیروهای آتش نشانی و امدادی به محل حادثه اعزام شده اند. هنوز از علت اصلی این انفجار و تلفات و خسارات دقیق آن خبری منتشر نشده است.

منابع خبری در آمار اولیه اعلام کرده‌اند که در نتیجه این انفجار پنج نفر مفقود شده و شماری مجروح شده‌اند که حال دو نفر از آن‌ها وخیم است.

خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد این انفجار یک کشته بر جای گذاشته است.

مقامات غرب آلمان اعلام کردند بر اثر انفجار در یک شهرک صنعتی شیمیایی در لورکوزن دست کم یک نفر کشته، ۱۶ نفر زخمی و پنج نفر مفقود شده اند.

انفجار در آلمان چندین مجروح بر جا گذاشت

انتهای پیام/
کد خبر: 1104661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =