گزارش زنده المپیک| شکست والیبال و بسکتبال ایران در یک روز!

رقابت های المپیک ۲۰۲۰ توکیو آغاز شده و المپین‌های کشورمان در رشته های مختلف به مصاف حریفان می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مسابقات المپیک ۲۰۲۰ پس از یک سال تعویق در شهر توکیو رسما آغاز شد. تا پایان رقابت‌های المپیک با آخرین اخبار و حواشی جذاب این تورنمنت بزرگ جهان ورزش با شما همراه خواهیم بود.

همچنین شما می‌توانید اخبار مربوط به پنجمین روز المپیک را اینجا بخوانید.

این شما و این مهمترین اخبار روز ششم المپیک ۲۰۲۰؛

مدال طلا برای فیجی

جزیره کوچک فیجی که فقط 900 هزار نفر جمعیت دارد، در رشته راگبی مدال طلا گرفت. آنها با پیروزی برابر تیم ملی نیوزلند با نتیجه 27-12 دوباره موفق به تکرار مدال طلای سال 2016 شده و این عنوان مهم را از آن خود کردند.

دانیال شه بخش حذف شد

دانیال شه بخش، بوکسور وزن 57- کیلوگرم ایران که در دور نخست مقابل رقیب مراکشی به برتری رسیده بود، در یک مبارزه نزدیک با حریف کوبایی پیش رفت. دانیال با اینکه برابر آلوارز، قهرمان جهان ایستاده بود و خوب مبارزه می کرد، در راند دوم به دلیل خونریزی از ناحیه پیشانی با رای داوران بازنده اعلام شد و از دور مسابقات کنار رفت.

صفرزاده سی و پنجم شد

سعید صفرزاده ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران در ماده تایم انفرادای مسابقات المپیک توکیو عنوان سی و پنجم را در میان 39 رکابزن بدست آورد. در این ماده دوچرخه‌سوار اسلوونی اول شد و دوچرخه‌سوارانی از کشورهای هلند و استرالیا نقره و برنز گرفتند و دوچرخه‌سواری از اسپانیا هم به خط پایان نرسید.

وزیری حذف شد

میلاد وزیری ورزشکار رشته تیر و کمان کشورمان با شکست برابر حریف آمریکایی خود از المپیک2020 کنار رفت.

شوک ادامه دار به کاروان آمریکا

سیمون بایلز ژیمناست دارنده 6 مدال المپیک و ستاره دوره قبل مسابقات که به دلیل مشکلات روحی روز گذشته از مسابقات تیمی کنار کشیده بود پس از ارزیابی بیشتر پزشکی، از فینال بخش انفرادی المپیک2020 که روز پنجشنبه برگزار می‌گردد هم انصراف داد و قصد دارد روی سلامت روان خود تمرکز کند.

سیمون بایلز بخت اصلی کسب مدال طلا به حساب می‌آمد.

اختلافی به اندازه پتانسیل بسکتبال دو کشور

تیم ملی بسکتبال کشورمان در دیدار برابر تیم قدرتمند آمریکا با نتیجه 120 بر 66 شکست خورد. در این بازی هم مانند دیدار برابر چک توپ‌های زیادی از دست دادیم و برخی از بازیکنان عملکرد بسیار ضعیفی داشتند.

شمشیربازی ششم شد

تیم ملی شمشیربازی ایران در مسابقه تیمی مقابل مصر خوب کار نکرد و با اختلاف فاحش 45-24 به مصر باخت و با عنوان ششم به کار خود خاتمه داد.

صفرزاده به دور بعد نرسید

سعید صفرزاده در مسابقه دوچرخه سواری تایم تریل انفرادی با زمان 21:01.01 به کار خود پایان داد و از صعود به دور بعد المپیک۲۰۲۰ بازماند.

گزارش زنده المپیک| شکست ناباورانه والیبال ایران

آمریکا مقابل سابرسیت های ایران زانو زد

تیم ملی شمشیربازی ایران توانست 45 بر 36 از سد آمریکا عبور کند تا برای کسب مقام پنجمی به مصاف تیم مصر برود.

تیم ملی شمشیربازی از صعود به نیمه نهایی بازماند

تیم ملی شمشیر بازی ایران متشکل از مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و محمد رهبری با نتیجه 45-44 و فقط یک امتیاز اختلاف بازی را به ایتالیا واگذار کرد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

گزارش زنده المپیک| شکست ناباورانه والیبال ایران

شناگر ١٩ ساله رکورد فلیپس را شکست

میلاک، پدیده رقابت‌های المپیک توکیو در شنای ۲۰۰ متر پروانه ضمن شکستن رکورد مایکل فلپس افسانه‌ای، به نشان طلای المپیک ۲۰۲۰ رسید.

گزارش زنده المپیک| شکست ناباورانه والیبال ایران

باخت دور از انتظار

تیم ملی والیبال کشورمان صبح امروز به مصاف کانادا رفت و در عین ناباوری بازی را سه بر صفر به حریف واگذار کرد. ۲۵ - ۱۶، ۲۵ - ۲۰ و ۲۵ - ۲۲ نتایج سه ست این بازی بود. پس از این باخت، ملی‌پوشان کشورمان در دو دیدار آتی به مصاف ایتالیا و ژاپن می‌روند.

گزارش زنده المپیک| شکست ناباورانه والیبال ایران

پایان کار بانوی تاریخ‌ساز ایران

ثریا آقایی نماینده بدمینتون کشورمان دقایقی پیش در دو ست پیاپی با نتایج ۲۱ بر ۱۱ و ۲۱ بر ۳ برابر حریف قدرتمند خود از چین شکست خورد و از المپیک ۲۰۲۰ کنار رفت.

آقایی نخستین پیروزی بدمینتون کشورمان در تاریخ المپیک را به ثبت رسانده است.

ثریا آقایی

کد خبر: 1104686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =