راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون شهر جدید صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز

مرکز بزرگ واکسیناسیون شهر جدید صدرا در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مرکز بزرگ واکسیناسیون شهر جدید صدرا در سالن ورزشی دانشکده هنر و معماری با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز، دانشگاه علوم پزشکی فارس و مرکز بهداشت والفجر شیراز راه‌اندازی و آغاز به کار کرد.

در این پایگاه با ایجاد 7 خط واکسیناسیون، از ساعت 6  صبح تا 13 ظهر، امکان تزریق بیش از 1000دوز واکسن در هر روز فراهم شده است.

محمدکاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس درخصوص راه اندازی این مرکز گفت: از آنجا که دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی از جنس مردم و برای مردم است و در همه صحنه‌ها در کشور حضور پررنگی دارد، تکلیف خود دانستیم  با تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل های موجود، در راه خدمت و سلامت مردم گام برداریم.

وی ادامه داد: با توجه به بخشنامه سازمان مرکزی در خصوص واکسیناسیون دانشجویان، استادان و کارکنان و همکاری با سازمان های مربوطه در جهت آماده‌سازی زیرساخت ها جهت واکسیناسیون آحاد مردم، از روسای واحدها و مراکز دانشگاهی استان خواستیم  بلافاصله با مسئولان مربوطه در شهرستان ها هماهنگی های لازم را به عمل آورند و از تمام ظرفیت ها در این امر مهم استفاده کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ضمن قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی استان فارس، مرکز بهداشت والفجر و دست‌اندرکاران راه‌اندازی پایگاه واکسیناسیون شهر جدید صدرا اظهار داشت: اقدامات شرکت های دانش بیان و مراکز رشد و تحقیقاتی ، معاونت علوم پزشکی و معاونت پژوهش و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی  استان فارس و دیگر حوزه های دانشگاه استان، از ابتدای شیوع ویروس کرونا همواره در کنار مردم و سازمان های مربوطه بوده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104712

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =