جدایی فیروز کریمی از تراکتور قطعی شد

سرمربی تراکتور روز جمعه آخرین بازی را به عنوان سرمربی این تیم تجربه می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه تراکتور ساعتی پیش اعلام کرد روز یکشنبه قرار است سرمربی جدید این تیم برای فصل آینده را معرفی کند تا هر چه سریع‌تر اقدامات لازم برای بستن تیم در فصل نقل و انتقالات آغاز شود.

با وجود اینکه در صحبت‌های مدیرعامل تراکتور عنوان شد که فیروز کریمی هم جزو گزینه‌های هدایت این تیم برای فصل آینده محسوب می‌شود ولی پیگیری‌های انجام شده نشان می‌دهد اختلافات ایجاد شده و صحبت‌های جنجالی کریمی در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس باعث شده ادامه حضور او در این تیم منتفی شود و روز جمعه در دیدار مقابل سایپا شاهد آخرین سرمربیگری کریمی در تراکتور هستیم که به دلیل محرومیت کنار تیم حضور نخواهد داشت.

گزینه‌های هدایت تراکتور طبق اخباری که به دستمان رسیده فراز کمالوند و ساکت الهامی هستند که به احتمال زیاد روز یکشنبه یکی از آنها به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد. از آنجا که الهامی در حال حاضر هدایت نساجی را بر عهده دارد مذاکره با او به بعد از پایان فصل موکول شده ولی صحبت‌های اولیه با فراز کمالوند انجام شده و موافقت اولیه او نیز با این موضوع صورت گرفته است.

ضمن اینکه مسئولان تراکتور قصد دارند از مربی خارجی هم در کادرفنی فصل آینده استفاده کنند و منتظر رفع قانون منع بکارگیری مربیان خارجی هستند و باید دید در نهایت چه تصمیمی برای نیمکت سرخپوشان تبریزی گرفته می‌شود.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1104785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =