دانشگاهیان دانشگاه آزاد تا ۱۵ آبان واکسینه می‌شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: امیدواریم تا ۱۵ آبان ماه بتوانیم ابتدا خانواده دانشگاه آزاد اسلامی را و بعد از آن با راه اندازی مراکز بیشتر، کلیه جامعه وزارت علوم را واکسینه کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در مراسم آغاز واکسیناسیون اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های کشور که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، اظهار کرد: در راستای مسئولیت اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و توجه ویژه این دانشگاه به حوزه سلامت، تصمیم بر این شد تا با هدف تسریع در فرآیند واکسیناسیون به کمک وزارت بهداشت بیایم.

وی افزود: موضوع واکسن یکی از موضوعات مهم کشور است که باید سریع تر انجام شود؛ آموزش عالی نیز از حوزه مهمی است که باید بازگشایی دانشگاع ها منوط به واکسیناسیون دانشجویان است.‌به همین دلیل دانشگاه آزاد اسلامی با بردوش کشیدن بیش از ۴۰ درصد از بار آموزش عالی کشور و دارا بودن چندین هزار دانشجوی پرستاری، از تمامی ظرفیت‌های خود برای تسریع در روند واکسیناسیون استفاده خواهد کرد.
رییس دانشگاه آزاد  گفت:  با توجه به اینکه این دانشگاه، دانشکده های  پزشکی و پرستاری  بسیاری در سراسر کشور دارد، با کمک و توافق آموزش پزشکی وزارت بهداشت قرار شد که در هر استان بین ۵ تا ۱۵ ایستگاه با توجه به گستردگی منطقه به منظور واکسیناسیون جامعه دانشگاهی ایجاد شود.

وی خاطر نشان کرد: از امروز با توسل به حضرت امیرالمومنین(ع) کار واکسیناسیون را با اولویت استادان و کارمندان و بعد از آن دانشجویان آغاز می کنیم. امیدواریم تا ۱۵ آبان ماه بتوانیم ابتدا خانواده دانشگاه آزاد اسلامی را و بعد از آن با راه اندازی مراکز بیشتر، کلیه جامعه وزارت علوم را واکسینه کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: تا چند ماه آینده مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت واکسیناسیون خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =