محفل شعرخوانی برگزیدگان جشنواره شعر امید دانشگاه آزاد برگزار شد

محفل شعرخوانی برگزیدگان جشنواره شعر امید، امروز به صورت مجازی و با شعرخوانی برگزیدگان و حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز؛ جشنواره شعر امید به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده و اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در آن شرکت کردند.

این جشنواره ابتدا در سطح واحدهای مختلف دانشگاه و با همکاری کانون‌های دانشجویی شعر و ادب و با داوری اساتید گروه‌های ادبیات برگزار شد و در نهایت ۱۲۰۰ اثر به مرحله کشوری راه یافتند.

آثار راه یافته به مرحله کشوری ۲ بار داوری شدند و ۳۲ اثر برگزیده با نظر سه تن از شاعران برجسته کشور؛ محمدمهدی سیار، علی‌محمد مودب و میلاد عرفان‌پور انتخاب شدند.

محفل شعرخوانی ۱۳ نفر از برگزیدگان امروز پنجشنبه ۷ تیر برگزار شد و ۱۹ نفر دیگر فردا اشعار خود را می‌خوانند. ضمن اینکه در برنامه فردا از ۵ شعر برتر جشنواره تقدیر می‌شود.

در برنامه امروز که به صورت مجازی برگزار شد؛ علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس و فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104868

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =