آزمون در یک قدمی لورکوزن

سردار آزمون گلزن ایرانی زنیت، در آستانه پیوستن به لورکوزن قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ بنابر ادعای نشریه معتبر اشپورت آینس، بایرلورکوزن و زنیت سن پترزبورگ برای انتقال گلزن ایرانی به توافق رسیده اند. پاتریک برگر مدعی شده که لورکوزن با پیشنهاد ۱۴ میلیون یورویی به همراه بند پاداش، رضایت زنیت را جلب کرده است.پیش از این نشریات ایتالیایی مدعی بودند که زنیت برای انتقال آزمون ۲۰ میلیون یورو میخواهد. اکنون به نظر می رسد که انتقال آزمون به لورکوزن مراحل نهایی خود را طی می کند و به زودی این انتقال رسمی می شود.

 کیکر نیز علاقه لورکوزن به آزمون را تایید کرده است. به گزارش این نشریه آزمون مورد توجه لورکوزن قرار دارد اما سیمون رولفس مدیر ورزشی لورکوزن، تنها در صورت فروش یکی از مهاجمان خود اقدام به خرید آزمون خواهد کرد.

با انتقال علیرضا جهانبخش به باشگاه فاینورد، حالا فوتبال ما در پنج لیگ معتبر اروپا تنها یک لژیونر در لیگ فرانسه دارد. در صورت رسمی شدن انتقال آزمون به لورکوزن، بار دیگر از سال ۲۰۱۲ فوتبال ایران در بوندس لیگا صاحب لژیونر می شود.

آخرین لژیونر فوتبال ایران در بوندس لیگا اشکان دژاگه بود که در سال ۲۰۱۲ از ولفسبورگ جدا شد. البته اگر دژاگه را به دلیل اینکه بزرگ شده آلمان است نتوان لژیونر محسوب کرد، حضور شش ماهه علی کریمی در شالکه، آخرین حضور یک ایرانی در بوندس لیگا محسوب می شود.

انتهای پیام

گزارش از محمدمعین ملکی

کد خبر: 1104887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =