استقلال - سپاهان؛ قهرمانی نیازمند معجزه

یکی از حساس ترین جدال های هفته پایانی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ از چارچوب هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران تیم های استقلال و سپاهان به مصاف هم خواهند رفت.

دیدار های استقلال و سپاهان همواره از حساسیت های بالایی برخوردار بوده است. اما اینبار شرایط برای استقلالی ها متفاوت است زیرا جایگاه سومی و کسب سهمیه آسیایی را قطعی کرده اند و با خیالی آسوده به مصاف رقیب دیرینه و اصفهانی خود می روند. در مقابل اما سپاهان برای قهرمانی می جنگد و برای کسب این مهم راهی جز کسب سه امتیاز و انتظار توقف پرسپولیس ندارد.

استقلال با تمام قوا می آید

با اینکه نتیجه این بازی در جایگاه استقلال در جدول تاثیری ندارد اما با شناختی که از فرهاد مجیدی داریم در این دیدار هرگز پا پس نخواهد کشید و با تمام قوا در برابر اصفهانی ها قرار خواهد گرفت تا سه امتیاز حیثیتی را برای تیمش به دست بیاورد.

معادلات قهرمانی سپاهان 

شاگردان محرم نویدکیا برای قهرمانی باید علاوه بر کسب سه امتیاز برابر استقلال منتظر شکست یا تساوی پرسپولیس نیز باشند تا بتوانند جام قهرمانی را بالای سر ببرند. اگر پرسپولیس در برابر پیکان شکست بخورد و سپاهان در برابر استقلال به برتری دست یابد به طور قطع قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما اگر پرسپولیس در مقابل شاگردان تار تار به تساوی برسد آن وقت تفاضل گل برای سپاهان مهم‌ می شود و آنها باید استقلال را با اختلاف حداقل سه گل شکست دهند تا جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

وضعیت در جدول

استقلال با ۵۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد و سپاهان ۶۲ امتیازی تیم دوم جدول است.

اطلاعات بازی 

این دیدار از ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه آزادی با قضاوت پیام حیدری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

گزارش از مجتبی احسانی

کد خبر: 1104906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =