پیکان - پرسپولیس؛ سه امتیاز ضامن قهرمانی سرخ ها

پرسپولیس برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی اش به سه امتیاز دیگر نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ در ایستگاه پایانی لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس برای کسب مقام قهرمانی در شهر قدس مهمان تیم مهدی تارتار خواهد بود.

در حساس ترین بازی هفته پایانی قرمز های تهرانی برای کسب جام قهرمانی باید به مصاف شاگردان تارتار بروند. پرسپولیس که این روزها در بهترین شرایط ممکن قرار دارد برای قهرمانی باید پیکان را شکست دهد.‌ در مقابل اما این بازی برای پیکانی ها از حساسیت کمتری برخوردار است چرا که نه در خطر سقوط قرار دارند و نه شانس کسب سهمیه آسیایی را دارند.

خاطره خوب قرمز ها از تارتار

هرچند که مهدی تارتار سابقه چندین بار پیروزی برابر پرسپولیس و حتی گرفتن قهرمانی از آنها را دارد اما دو قهرمانی اخیر قرمزهای پایتخت با پیروزی برابر تیم های تار تار به دست آمده و اگر آنها فردا نیز پیروز شوند سومین قهرمانی متوالی شان با برتری مقابل تیم های بازیکن سابق پرسپولیس رقم خواهد خورد.

پیکان جام را به سپاهان می دهد؟

هرچند که خیلی از هواداران فوتبال پرسپولیس را برنده جدال هفته پایانی برابر پیکان می دانند اما تیم آماده تارتار که امسال در برابر تیم های بزرگ نتایج خوبی گرفته می تواند پرسپولیس را هم متوقف کند و سورپرایز بزرگ هفته پایانی را رقم بزند و باعث شود که سپاهان قهرمان لیگ برتر شود. 

حالا باید ببینیم آیا پرسپولیس با برتری در برابر پیکان پنجمین قهرمانی متوالی خود را جشن می گیرد یا پیکانی ها موفق به توقف پرسپولیس و تقدیم قهرمانی به سپاهان خواهند شد؟

وضعیت در جدول

پیکان با ۴۰ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و پرسپولیس ۶۴ امتیازی صدرنشین است.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس با قضاوت موعود بنیادی فر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

گزارش از مجتبی احسانی

کد خبر: 1104911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =